Retail
Retailul este cea mai dinamică industrie a României. Ca și în cazul altor industrii, competiția devine din ce în ce mai consistentă, iar operatorii din retail, din ce în ce mai preocupați de implementarea soluțiilor de fidelizare a clienților, de comunicare cu aceștia; de optimizare a proceselor interne; a soluțiilor de securitate integrata, de asigurare a protecției contra incendiilor; a soluțiilor de analiză a comportamentului consumatorului în zona de vânzare, a soluțiilor care pot crea o experiență nouă clienților - soluții care conduc la diferențierea față de competiție. Retailul este preocupat să aducă în spațiul tradițional al magazinului, experiența online pentru a putea face față cerințelor foarte diferite ale clienților săi..
Eutron pornește la drum cu clienții săi din stadiul de proiectare, fiind alături de aceștia și în etapa post-implementare, fiind capabil să asigure servicii de suport tehnic și service pentru aceste soluții, în ansamblul lor, prin rețeaua proprie de service, cu acoperire națională.
Vezi competențele noastre
- Home
- Retail
competențe
Portofoliul nostru de sisteme și servicii dedicate industriei de retail se adresează tuturor tipurilor de comercianți, indiferent de mărimea afacerii lor. Pentru a găsi cea mai bună soluție pentru proiectul Dvs., vă recomandăm să contactați departamentul de Vânzări.
-
Optimizare Procese Numerar
-
Bancnote
-
Monede
-
Bancnote și Monede
-
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Experiența Clientului
-
Evaluarea Comportamentului Clientului
-
Îmbunătățirea Experienței Clientului
-
-
Optimizarea Proceselor Specifice
-
Zona de Vânzare
-
Back-Office Area
-
-
Sustenabilitate
-
Transformare Deșeuri Alimentare în Compost
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
Obiecte & Suprafețe
-
-
Optimizare Procese Depozite
-
Măsurare Automată Dimensiune&Greutate
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
Holograme 3D
-
Comunicare Interactivă
-
-
Iluminare
-
Iluminat Sustenabil
-
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Mașini Legat și Împachetat Bancnote
Automate Bancnote
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Deși sistemele de plată digitale au proliferat în ultimii ani și shopping-ul online devine din ce în ce mai popular, volumul de numerar în circulație continuă să crească de la an la an. Astfel optimizarea proceselor cu numerar prin integrarea tehnologiei în operațiunile de zi cu zi a devenit o necesitate. Eficiența și acuratețea sunt principalele beneficii aduse de mașinile de numărat și sortat bani datorită reducerii timpului de procesare cu până la 45%, a posibilității de a procesa și sorta mai multe cupiuri și valute după diverse criterii, cât și eliminării erorii umane.
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Dispozitivele de verificare a autenticității bancnotelor, cunoscute și ca detectoare de autenticitate bancnote te protejează împotriva acceptării banilor contrafăcuți și falși. Aceste dispozitive execută verificarea în mai puțin de 1 secundă, în mod silențios, având astfel garanția că bancnota este autentică. Anumite dispozitive de verificare pot fi folosite și pentru cărți de credit, cec-uri sau cărți de identitate.
Mașini Legat și Împachetat Bancnote
Una din operațiunile de procesare a numerarului este împachetarea acestuia pentru a fi depozitat și transportat ușor. Aceste echipamente au productivități diferite în funcție de volumul de numerar, cât și tehnologia de legare și împachetare folosită.
Automate Bancnote
Cea mai utilizată metodă de plată pe plan mondial, este în continuare plata în numerar, iar procesarea acestuia trebuie gestionată cât mai eficient și sigur. Automatele de depozit , cât și cele de reciclare a bancnotelor elimină timpii de așteptare, procesează automat numerarul, păstrează în siguranță banii depozitați, scad costurile de CIT și oferă a imagine în timp real a inventarului de bancnote.
Mașini Numărat și Sortat Monede
Automate Depunere Monede
Mașini Numărat și Sortat Monede
Numărarea manuală a monedelor este o operațiune consumatoare de timp și resurse, supusă greșelilor. Echipamentele de procesat monede furnizate de Eutron reduc timpii de la colectare pana la repunerea în circulație se reduc semnificativ, deci și costurile de operare a monedei scad.
Automate Depunere Monede
Clienții dvs. dețin mai multe monede decât oricând, depozitându-le în borcane, sertare și pușculițe. Automatele de depunere/ colectare a monedelor vă permit să fidelizați clienții prin oferirea unui serviciu suplimentar care, la rândul său, vă oferă necesarul lichidităților zilnice de monedă și eliminarea costurilor de achiziție și transport al acesteia.
Automate Recirculare Bancnote și Monede
Automate Recirculare Bancnote și Monede
Automatele de recirculare a numerarului dedicate atât personalului din front-office, cât și din back-office realizează automat operațiuni de preluare, numărare, autentificare, depozitare și eliberare de bancnote și monede.
Procesarea și recircularea rapidă a numerarului creează avantaje atât din punctul de vedere al costurilor și riscurilor existente, cât și a reducerii responsabilităților operatorilor și a degrevării lor pentru a se putea concentra asupra nevoilor clienților Dvs.
Cititoare Coduri de Bare
Soluții RFID
Verificatoare de Preț
Terminale Portabile
Imprimante Etichete
Trasabilitate Produse Tutun - TPD
Terminale Wearable SmartGlove TIM
Cititoare Coduri de Bare
Cititoarele de coduri de bare permit maximizarea productivității și eficienței comerciantului, asigurând acuratețe, viteză și durabilitate de la inventarul din depozit până la raftul magazinului dumneavoastră. Scopul final al automatizării identificării datelor este de a crește valoarea și capacitatea întreprinderii în toate activitățile care formează o afacere extrem de complexă. Sarcinile cum ar fi primirea, stocarea, inventarierea și completarea se realizează eficient și rapid datorită dispozitivelor construite pentru a garanta operațiuni corecte și intuitive, cu produse ușor de manevrat pentru angajați.
Soluții RFID
Soluțiile RFID folosesc tehnologia de identificare prin frecvență radio. Principalul beneficiu al tehnologiei RFID este o vizibilitate totală a activelor Dvs. în timp real, ceea ce se reflectă în maximizarea utilizării informațiilor legate de acestea, deci în eficientizarea operațiunilor. Vă oferim imprimante RFID pentru etichete și carduri, antene pentru maximizarea performanțelor RFID, cititoarele RFID și cea mai mare gamă de consumabile din industrie pentru a beneficia din plin de avantajele acestei tehnologii.
Verificatoare de Preț
Verificatoarele de preț ușurează viața clientului în momentul în care acesta dorește să afle prețul unui produs, fie pentru că nu a fost atent la prețul afișat la raft sau nu a găsit eticheta cu prețul respectivului produs.
Verificatoare de preț sunt cel mai des folosite în magazinele cu foarte multe produse și un trafic mare de clienți.
Terminale Portabile
Atunci când ții în mână un terminal portabil, poți accesa ușor informațiile, aplicațiile interne sau persoanele care te pot ajuta să rezolvi sarcina pe care o ai în față, oriunde te-ai afla. Beneficiile folosirii acestui instrument sunt mobilitate, productivitate mai mare și servicii îmbunătățite.
Sunt compacte, au o greutate redusă și sunt disponibile într-o varietate de opțiuni, de la terminale de buzunar cu tastatură până la terminale mobile cu ecran full touch de 5", cu conectivitate Wi-Fi și GSM completă și scanare laser sau imager a codurilor de bare.
Imprimante Etichete
Etichetele cu coduri de bare, chitanțele sau biletele pot fi imprimate folosind imprimantele de etichete mobile, industriale sau de tip desktop, furnizate de Eutron. Lucrăm numai cu cei mai buni, de aceea partenerul nostru de drum lung este Zebra, liderul absolut din domeniu. Imprimantele sunt dedicate imprimării ocazionale sau volumelor medii și mari, fie că trebuie tipărite direct la raftul magazinului sau în depozit. Anumite imprimante au și capabilități de codificare RFID.
Trasabilitate Produse Tutun - TPD
Eutron furnizează soluția hard+soft certificată, completă și conformă TPD - directiva 2014/40/UE Tobacco Products Directive, privind obligativitatea trasabilității țigărilor și a tutunului de rulat în lanțul de producție și aprovizionare din industria tutunului. Întregul lanț de distribuție, cât și retailerii care au propriile depozite de distribuție și distribuție către rețeaua proprie de magazine sunt afectați de legislație.
Terminale Wearable SmartGlove TIM
Eutron propune utilizarea unor sisteme de scanare mobilă, ergonomice care eficientizează activitățile de de extracție – picking - în vederea expediție prin micșorarea timpului necesar cu până la 50% și îmbunătățesc modul de lucru prin ergonomie 100%. Este vorba de terminalele wearable SmartGlove TIM care le oferă lucrătorilor din depozite posibilitatea folosirii ambelor mâini pentru manipularea obiectelor.
Sistemele IoT TIM oferă eficiență maximă, acuratețea datelor colectate și mobilitate totală prin comunicația Wifi a datelor către sistemul de gestiune a depozitului (WMS). Terminalele-mănușă sunt special concepute pentru a putea fi folosite pe tot parcursul unei ture (autonomie de până la 10 ore)
Imprimante Carduri
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Legitimații, ecusoane, carduri de membru, carduri de loialitate, cărți de vizită, carduri cadou, smart carduri sau cartele de acces - cardurile personalizate sunt folosite atât pentru identificarea persoanelor, cât și pentru fidelizarea clienților. Imprimantele de carduri pot personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri preimprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces, de proximitate și multe altele.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Detecție Intruziune și Alarmare Anti-efracție
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Acces Public
EAS - Sisteme Electronice Antifurt
Sisteme Protecție Antifurt cu Fir
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță ce se întâmplă în unitatea dvs. și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate întocmai nevoilor specifice ale clienților. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Detecție Intruziune și Alarmare Anti-efracție
Detecția tentativelor de „forțare” a căilor de acces, a prezenței neautorizate în anumite spații și între anumite intervale orare reprezintă cerințe curente în toate ariile de activitate. Pentru a întruni aceste cerințe, propunem sisteme flexibile cu mijloace variate de detecție, adaptabile atât condițiilor specifice unei locații, cât și cerințelor beneficiarului.
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Acces Public
Sistemele de acces în clădiri – sisteme turnicheți, uși de acces, uși de urgență, uși de înaltă securitate - permit controlul și filtrarea accesului în incinte, fără să influențeze în mod negativ traficul persoanelor și sunt cel mai des folosite în spațiile care deservesc un flux mare de angajați/clienți. În completarea ofertei dedicate zonei de retail, menționăm barierele pentru accesul auto, porțile de acces, cât și o gamă largă de încuietori electronice și electromagnetice.
EAS - Sisteme Electronice Antifurt
Sistemele EAS - Electronic Article Surveillance, cunoscute sub denumirea sisteme de supraveghere a articolelor sau sisteme electronice antifurt sunt cea mai folosită metodă de prevenire a furturilor din magazinele de vânzare cu amănuntul, biblioteci sau chiar și din clădirile de birouri. Gama largă de consumabile EAS asigură posibilitatea securizării aproape oricărui tip de produs.
Sisteme Protecție Antifurt cu Fir
Sistemele antifurt de protecție cu fir sunt folosite pentru produsele cu valoare ridicată, de dimensiuni ceva mai reduse care sunt expuse la vedere astfel încât clienții să le poată vedea și atinge. Gama largă de senzori permite securizarea diferitor tipuri de produse, de la telefoane mobile, echipamente audio, foto, video și Hi-Fi, computere și accesorii, scule electrice sau alte dispozitive de uz casnic de dimensiuni mici și medii, cosmetice și chiar și îmbrăcăminte. Sistemele de protecție cu fir pot fi conectate cu camera de monitorizare a serviciului de securitate din magazin pentru a localiza ușor locul în care s-a activat alarma.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
UR Fog este cel mai inovator și puternic sistem anti-efracție de pe piață. Odată detectată intruziunea, sistemul UR Fog generează o ceață densă care umple încăperea în aprox. 30 de secunde, eliminând total vizbilitatea celui care încearcă să pătrundă prin efracție.
Seifuri
Cabinete Anti-Foc
Seifuri
Siguranța documentelor, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
Sistem de Numărare a Traficului de Clienți - People Counter
Evaluarea Satisfacției Clienților
Sistem de Numărare a Traficului de Clienți - People Counter
Sistemul people counter de numărare a traficului de clienți este un instrument de management vital, folosit pentru a estima tendințele de prezență a clienților în magazine, cât și ratele de conversie. O astfel de analiză facilitează buna programare a turelor personalului, gestionarea performanțelor personalului de vânzări, evaluarea eficacității promoțiilor și a campaniilor de marketing, precum și organizarea optimă a produselor vândute. Numărarea vizitatorilor înseamnă cea mai eficientă utilizare a resurselor: oameni, timp şi bani.
Evaluarea Satisfacției Clienților
Eutron a lansat în Romania serviciul Happy or Not, cel mai ușor mod de a evalua nivelul de satisfacție al clienților dumneavoastră, printr-un simplu click. Cu ajutorul unor dispozitive ce nu necesita configurare, extrem de simplu de folosit, HON culege răspunsurile clienților Dvs., iar serviciul Analytics oferă apoi rezultatele feedback-urilor în grafice și tabele interactive, ajutându-vă să analizați tendințele pe termen lung și să localizați momentele și locațiile unde serviciile Dvs înregistrează un declin. Happy Or Not vă permite implementarea unor politici orientate către client care va determina o creștere a profitabilității organizației Dvs.
Interactivitate
Managementul Fluxului de Clienți
Rafturi Digitale - Endless Aisle
Experiență Senzorială
Carfinder
Interactivitate
Atrageți atenția și interacționați cu vizitatorii și clienții Dvs. folosind soluțiile de interactivitate oferite de Eutron, printre care se numără mesele interactive și videowall-urile interactive (cu touchscreen). Aveți posibilități nelimitate, puteți afișa orice fel de informație, prezentare, video sau puteți capta atenția clienților cu jocuri amuzante sau alte idei care să îmbunătățească experiența pe care clienții o au în magazinul Dvs.
Managementul Fluxului de Clienți
De la nesiguranță și incertitudine la cozi bine-definite și claritate, sistemul potrivit de managementul al fluxului de clienți va aduce o experiență mult mai plăcută clienților. Oferim soluții pentru orice dimensiune a organizației, acoperind nevoile de bază, precum și nevoile complexe. Aceasta înseamnă că vă putem oferi orice, de la un sistem de ordonare a fluxurilor de bază până la soluții avansate pentru gestionarea complexă a cozilor.
Rafturi Digitale - Endless Aisle
Rafturile Digitale - Endless Aisle - potențează vânzările și îmbunătățesc considerabil experiența clienților atunci când pășesc în magazinul Dumneavoastră. Mai mult decât atât, o astfel de soluție digitală este un diferențiator puternic și un motiv în plus pentru care clienții să aleagă magazinul Dumneavoastră. Această soluție permite implementarea unei abordări dinamice, flexibile și interactive a prezentării, dar și a vânzării produselor Dumneavoastră.
Experiență Senzorială
Piri este primul sistem cu adevărat wireless din lume, care controlează cum văd și ce aud clienții atunci când intră într-un spațiu comercial – cu alte cuvinte, creează atmosfera din magazinul Dumneavoastră.
Carfinder
Centrele comerciale, aeroporturile și centrele orașelor oferă adesea o mulțime de locuri de parcare – acest lucru este un confort pentru client, insă poate deveni rapid o pacoste... „Unde mi-am parcat mașina de data asta?”
Car-Finder este un serviciu care vă ghidează către cea mai scurtă rută de la automatul de plată sau ieșirea din clădire până la locul unde ați parcat mașina. Astfel, drumul către mașina Dvs. vă este arătat cu precizie, ușor de înțeles și fără să fie necesară instalarea vreunei aplicații, pe orice dispozitiv mobil.
Amenajare Spațiu Vânzare
Etichete Electronice - Electronic Shelf Labels
Cântare
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Soluții de Self-Checkout
Soluții RFID Instore
Amenajare Spațiu Vânzare
Pentru amenajarea unui magazin nou, dar și pentru modernizarea unuia existent, Eutron furnizează cele mai noi și eficiente dotări interioare prin parteneriatul pe care îl are cu concernul suedez ITAB, lider incontestabil al soluțiilor de amenajare destinate industriei de retail. Printre sistemele propuse de noi menționăm sisteme (porți) de intrare, sisteme pentru direcționarea clienților, mobilier check-out și multe alte accesorii și garnituri.
Etichete Electronice - Electronic Shelf Labels
Puteți schimba prețurile la raft de la distanță într-un magazin sau în toate magazinele, oriunde, în câteva secunde. Asta înseamnă că puteți reacționa rapid la comportamentul concurenței, puteți vedea cu ușurință ce promoții funcționează, le puteți trimite clienților noile oferte pe smartphone pe baza locației lor în magazin, puteți marca mai ușor mărfurile perisabile cu stocuri sensibile pentru a vă proteja marjele, reducând, în același timp risipa de alimente și să afișați stocurile și informațiile de merchandising echipelor Dvs. de angajați pentru a îmbunătăți eficiența operațională. Economiți timp prețios în care angajații Dvs. se pot concentra asupra clienților Dvs.
Cântare
Eutron furnizează o gamă largă de cântare electronice și soluții de cântărire potrivite oricărui mediu de retail de la supermarket-urile mari până la micii independenți specializați .
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Printre soluțiile dedicate administrării afacerilor din retail, sănătate sau alte industrii, Eutron oferă soluții fiscale complete, de la casele de marcat, la cântarele electronice și cititoarele de coduri de bare, cât și soluțiile software pentru o integrare corectă. Eutron este companie acreditată pentru fiscalizarea caselor de marcat și imprimantelor fiscale Datecs. Eutron oferă și servicii de intervenție pentru gama de produse Datecs, la nivel național prin rețeaua proprie de centre zonale de service.
Soluții de Self-Checkout
Eutron furnizează sisteme de self-checkout-uri dedicate magazinelor de dimensiuni mai mici sau mai mari, cu diverse capacități, integrări cu cele mai folosite sisteme de plată și interfețe ușor de utilizat, cât și sistemele de ieșire din zona de casă care să asigure securizarea actului de cumpărare pentru a diminua orice tentativă de furt. Astfel, o soluție de self-checkout completă include și sistemul de ieșire din zona de procesare a tranzacției self-service cu verificarea bonului de cumparaturi pentru un plus de securitate.
Soluții RFID Instore
Sistemele RFID pot fi folosite pentru diverse aplicații, mai ales în retail, producție, sănătate și logistică. De la sisteme de codificare, sisteme automate de inventariere, sisteme pentru punctele de vânzare, până la sisteme anti-furt, aceste soluții sunt din ce în ce mai invatoare și aduc un plus de valoare ariilor cărora le sunt destinate.
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Platforme Cântărire
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Sistemele de poștă pneumatică sunt folosite cel mai des pentru trimiterea sigură și rapidă a banilor și a documentelor, între două puncte aflate la o distanță relativ mare, în supermarketuri și hypermarketuri, în bănci și alte instituții financiare, în benzinării, puncte de taxare pe autostrăzi, cinematografe etc. Sistemele Hortig-rohnpost Cash sunt folosite de către multe dintre lanțurile de magazine internaționale. Transportul banilor dinspre și înspre check-out poate fi făcut prin același sistem. Sistemele standard au fost dezvoltate, de la un sistem simplu de-la-punct/la-punct, până la sisteme mulți-linie gestionate de computer.
Platforme Cântărire
Eutron furnizează o gamă largă de platforme de cântărire dedicate cântăririi de mărfuri și operațiunilor logistice.
Compostere
Compostere
Beneficiile procesării resturilor alimentare și transformării lor în compost nu sunt doar de protejare a mediului înconjurător, ci sunt legate de reducerea costuri aferente depozitării deșeurilor, cât și de generarea de produse secundare utile (compost). Tehnologia folosită de compost-erele Oklin reduce cu până la 90% volumul de resturi alimentare solide în aproximativ 24 ore, nu necesită personal specializat, nu poluează și nu generează zgomote deranjante pe parcursul funcționării. Reciclarea nu a fost niciodată mai ușoară!
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a angajaților, vizitatorilor, cumpărătorilor, clienților, pacienților, etc folosite la intrările în spațiile sediilor, ale instituțiilor publice sau în spațiile comerciale sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Determinare Grad Ocupare cu Persoane într-un Spațiu prin Numărare Automatizată
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Determinare Grad Ocupare cu Persoane într-un Spațiu prin Numărare Automatizată
Soluția de determinare a gradului de ocupare a unui spațiu delimitat prin numărarea automată a numărului de persoane care se află în respectivul spațiu a fost concepută pentru a ajuta companiile și instituțiile publice să controleze respectarea distanțării sociale în cadrul magazinelor, muzeelor, instituțiilor publice sau centrelor comerciale. Astfel, atât personalul, cât și clienții sau vizitatorii spațiilor se pot simți în siguranță.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Dispozitivele de dezinfectare cu plasmă au un nivel de dezinfectare de 99.99% folosind tehnologia cu ioni negativi și sunt recomandat volumelor de până la 60m3, cum ar fi dulapuri, spații de vânzare, restaurante și baruri, etc.
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Dezinfecție Numerar
Dezinfecție Accesorii & Obiecte Mici
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Gama de echipamente de dezinfectare electrostatică cu tehnologie de ionizare cu plasmă include cabinete de tip desk și cabinete de tip stand, ideale pentru retailerii de fashion, bijuterii, telefonie mobilă, ochelari, saloane de cosmetică, etc.
Angajații pot beneficia de dezinfectarea zilnică a hainelor folosite în timpul serviciului, cât și a celor cu care aceștia sosesc la lucru.
Dezinfecție Numerar
Dezinfectarea numerarului și a mașinilor de numărat bani se face prin generarea de plasmă în condiții atmosferice. Gama de echipamente de dezinfectare electrostatică cu tehnologie de ionizare cu plasmă include cabinete de dezinfecție cu securizare, precum și cabinete pentru dezinfecția mașinilor de numărat bancnote.
Dezinfecție Accesorii & Obiecte Mici
Dezinfectarea accesoriilor și a obiectelor mici se face prin generarea de plasmă în condiții atmosferice, în cabinete special concepute pentru retail. Echipamentele de dezinfecție cu plasmă pentru obiecte de dimensiuni mici sunt recomandate mai multor aplicații: fashion retail, magazine bijuterii, magazine/service telefoane mobile, magazinele de optică, saloane de coafură - manicură, etc
Sisteme Măsurare Automată Dimensiune&Greutate Colete
Sisteme Măsurare Automată Paleți
Sisteme Măsurare Automată Articole Neregulate
Sistem Mobil de Măsurare a Dimensiunilor Agabaritice Cubetape
Sisteme Măsurare Automată Dimensiune&Greutate Colete
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor și de cântărire a pachetelor, coletelor, obiectelor care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor și greutății produselor rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor, produselor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
Sisteme Măsurare Automată Paleți
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor pachetelor, coletelor, paleților care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor produselor dvs. rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
Cubiscan 1100-AKL este un sistem de capacitate mai mică, iar Cubiscan DriveThru este un sistem de dimensionare a paleților care permite operatorilor de stivuitoare să măsoare cu precizie marfa paletizată fără oprire. Apelați echipa noastră pentru a înțelege cum un sistem de dimensionare a paleților vă va crește marjele și vă va îmbunătăți operațiunile cross-dock.
Sisteme Măsurare Automată Articole Neregulate
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor și de cântărire a pachetelor, coletelor care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor și greutatea produselor dvs. rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
A number of in-line Cubiscan models are available that use a variety of sensing technologies to measure a parcel’s length, width, and height at speeds up to 600 feet per minute.
Sistem Mobil de Măsurare a Dimensiunilor Agabaritice Cubetape
Cubetape este un sistem portabil de măsurare, asemănător unei rulete, care vă ajută să capturați măsurătorile precise ale coletelor și paleților în câteva secunde, transmițând apoi informațiile către sistemul Dvs. informatic. Cubetape are integrat și un scanner de coduri de bare 1D / 2D pentru a ușura lucrul în depozit.
Seria Cubetape C200 este portabilă și precisă, de mici dimensiuni, ușor de utilizat și integrat în aplicațiile existente și costă o mică parte din sistemele mai complexe de măsurare.
Digital Signage
Glass Projection
Ecrane LED / DOOH
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța magazinului Dvs. având posibilitatea să comunicați clienților orice tip de informație doriți, de la oferte, promoții și evenimente cu imagini, clipuri video și animații vii care să atragă privirile celor care vă pășesc pragul, până la comunicarea valorilor companiei, acțiunilor de responsabilitate socială sau chiar educarea publicului în legătură cu un subiect relevant activității Dvs.
Glass Projection
Glass Projection este un mod elegant de a afișa conținut digital pe suprafețe de sticlă. Un astfel de sistem este format dintr-o sticlă laminată ce include o peliculă inteligentă (smart glass) care își poate schimba starea între transparent și opac, la comandă si pe care poate fi proiectat orice material media.
Mai mult decât atât, tehnologiile inteligente care stau la baza acestei soluții permit controlarea nivelului de opacitate/transparență/suport proiecție, transformând instantaneu spațiile în funcție de nevoie, ceea ce face acest gen de afișaj să aibă multiple utilități.
Ecrane LED / DOOH
În fiecare moment, se duce o luptă crâncenă între branduri pentru atenția noastră. Fiindcă lumea noastră este definită de prezența elementelor vizuale, drumul spre succesul unui produs sau al unei companii poate fi înlesnit de către ecranele LED Ledeca, ce pot fi utilizate atât în spații interioare, cât și în exterior.
Holograme Solo
Holographic Wall
Holograme Solo
Sistemele de proiecție holografică propuse de Eutron garantează o experiență vizuală inedită, menită să atragă toată atenția, indiferent de natura spațiului de expunere.
Pe lângă „factorul surpriză”, hologramele sunt o formă de marketing experiențial. Majoritatea consumatorilor nu ar trece pe lângă o reclamă holografică fără să o observe. În plus, servește drept divertisment pentru spectator, nu este doar un simplu panou publicitar. Reclamele cu holograme îi permit utilizatorului să experimenteze natura sa 3D și să-i observe aspectul dinamic.
Holographic Wall
Sistemele de proiecție holografică propuse de Eutron garantează o experiență vizuală inedită, menită să atragă toată atenția, indiferent de natura spațiului de expunere.
3D HyperVSN Holographic Wall - Tehnologie holografică 3D de proporții epice
Când vine vorba de tehnologie, dimensiunea contează și a contat mereu. HYPERVSN Wall vă oferă imagini holografice 3D mai mari decât natura, cu o tehnologie de proiecție uluitoare, garantând că prezența Dvs. vizuală nu numai că va fi principala atracție a următorului eveniment, ci va deveni evenimentul principal în sine.
WayFinding
Display / Tablă Interactivă
Info Kiosk
WayFinding
Așa cum ii spune și numele, o soluție de wayfinding este concepută pentru a ghida clienții unui centru comercial într-un mod rapid, ușor și plăcut spre zona de interes. Cu ajutorul funcției de căutare rapidă, vizitatorul poate găsi cea mai rapidă cale de a ajunge acolo unde își dorește. Rutele pot fi animate 3D și pot fi trimise pe telefonul mobil pentru a-l ghida în continuare pe vizitator. Pot fi folosite bannere pentru a transmite promoții sau informații despre comercianții din zona căutată, iar interfața este configurabilă și poate fi personalizată.
Display / Tablă Interactivă
Putere, performanță și productivitate. Gama de display-uri interactive oferite de Eutron vă va ajuta echipa să își depășească potențialul. Proiectate pentru integrare rapidă și conectivitate excelentă, aceste afișaje ale forței de muncă optimizează creativitatea, colaborarea și eficiența pentru a vă ajuta să atingeți obiectivele Dvs. corporate.
Info Kiosk
Oferta de kiosk-uri cu care venim în întâmpinarea clienților noștri este pe cât de variată, pe atât de versatilă. În portofoliul nostru se regăsesc modele ce pot fi accesorizate în funcție necesitățile clientului final, însă putem crea și echipamente complet noi, conform specificațiilor clientului.
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina naturală este foarte importantă pentru buna funcționare a organismului uman și are un efect pozitiv asupra randamentului intelectual și a sănătății omului, în general. Există studii care demonstrează că folosirea luminii naturale are un impact pozitiv și asupra nivelului de vânzări din retail. Creați un mediu sănătos și optimizați utilizarea energiei electrice în orice clădire, folosind tehnologia inovatoare de colectare și transmitere a luminii solare adânc în clădire, în spațiile în care lumina de la ferestre nu poate ajunge. Lumina naturală poate fi transmisă până la 100 m adâncime în fiecare cameră, la fiecare etaj, în fiecare clădire.