Horeca
Horeca este o piață în curs de dezvoltare, cu clienți din ce în ce mai exigenți și o nevoie puternică de diferențiere, dar și de adoptare a tehnologiei în procesele operaționale. Comunicarea digitală cu oaspeții, prin soluții de digital signage sau evaluarea satisfacției clienților prin cele mai simpatice terminale HappyOrNot sunt doar două din propunerile pe care Eutron le face industriei de Horeca. Reciclarea deșeurilor alimentare este un alt punct la care avem o soluție îndrăgită de clienții noștri, compost-erele Oklin.
Pe lângă soluțiile de identificare automată a datelor prin cititoare de coduri de bare, imprimante de etichete și carduri care au devenit absolut necesare în ziua de azi, ne adresăm jucătorilor din piața de cafenele, hoteluri și restaurante și cu sisteme care vizează analiza traficului de clienți. Senzorii folosiți monitorizează traficul de oaspeți și transmit informații precise referitoare la numărul de clienți pe intervale orare/zile, numărul de vizite recurente sau date demografice.
Alte soluții pe care le propunem industriei de Horeca sunt sisteme de securitate integrată, cu soluții control acces cu carduri personalizate, supraveghere video și sisteme anti-efracție până la seifuri și dulapuri de securitate.
Vezi competențele noastre
- Home
- Horeca
competențe
Soluțiile pe care le propunem industriei de Horeca sunt menite să aducă avantaje competitive celor ce sunt pregătiți să adopte inovațiile tehnologice în procesele care stau la baza afacerii lor.
-
Optimizare Procese Numerar
-
Bancnote
-
Monede
-
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Scanare Acte Identitate & Documente
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Experiența Clientului
-
Evaluarea Comportamentului Clientului
-
-
Optimizarea Proceselor Specifice
-
Zona de Vânzare
-
Back-Office Area
-
-
Sustenabilitate
-
Transformare Deșeuri Alimentare în Compost
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
Obiecte & Suprafețe
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
Holograme 3D
-
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Deși sistemele de plată digitale au proliferat în ultimii ani și shopping-ul online devine din ce în ce mai popular, volumul de numerar în circulație continuă să crească de la an la an. Astfel optimizarea proceselor cu numerar prin integrarea tehnologiei în operațiunile de zi cu zi a devenit o necesitate. Eficiența și acuratețea sunt principalele beneficii aduse de mașinile de numărat și sortat bani datorită reducerii timpului de procesare cu până la 45%, a posibilității de a procesa și sorta mai multe cupiuri și valute după diverse criterii, cât și eliminării erorii umane.
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Dispozitivele de verificare a autenticității bancnotelor, cunoscute și ca detectoare de autenticitate bancnote te protejează împotriva acceptării banilor contrafăcuți și falși. Aceste dispozitive execută verificarea în mai puțin de 1 secundă, în mod silențios, având astfel garanția că bancnota este autentică. Anumite dispozitive de verificare pot fi folosite și pentru cărți de credit, cec-uri sau cărți de identitate.
Mașini Numărat și Sortat Monede
Mașini Numărat și Sortat Monede
Numărarea manuală a monedelor este o operațiune consumatoare de timp și resurse, supusă greșelilor. Echipamentele de procesat monede furnizate de Eutron reduc timpii de la colectare pana la repunerea în circulație se reduc semnificativ, deci și costurile de operare a monedei scad.
Soluții RFID
Imprimante Etichete
Soluții RFID
Soluțiile RFID folosesc tehnologia de identificare prin frecvență radio. Principalul beneficiu al tehnologiei RFID este o vizibilitate totală a activelor Dvs. în timp real, ceea ce se reflectă în maximizarea utilizării informațiilor legate de acestea, deci în eficientizarea operațiunilor. Vă oferim imprimante RFID pentru etichete și carduri, antene pentru maximizarea performanțelor RFID, cititoarele RFID și cea mai mare gamă de consumabile din industrie pentru a beneficia din plin de avantajele acestei tehnologii.
Imprimante Etichete
Etichetele cu coduri de bare, chitanțele sau biletele pot fi imprimate folosind imprimantele de etichete mobile, industriale sau de tip desktop, furnizate de Eutron. Lucrăm numai cu cei mai buni, de aceea partenerul nostru de drum lung este Zebra, liderul absolut din domeniu. Imprimantele sunt dedicate imprimării ocazionale sau volumelor medii și mari. Anumite imprimante au și capabilități de codificare RFID.
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanare Documente
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanerele de documente de identificare - cărți de identitate, pașapoarte, vize, permise de conducere, carduri de credit sau debit sau bilete de îmbarcare - citesc și procesează informațiile și imaginile de pe suportul fizic și autentifică validitatea actului. Digitalizarea imediată a informațiilor elimină necesitatea introducerii manuale a tuturor acestor date.
Scanare Documente
Digitalizarea informațiilor este un proces necesar care poate fi realizatprin folosirea unor soluții tehnologice menite să fluidizeze fluxurile de informații și să perfecționeze atât procesele interne, cât și interacțiunea automatizată cu clienții finali.
Soluțiile Bancor au beneficii consistente și rentabilitate financiară pentru gestionarea diferitelor tipuri de documente: documente simple, cec-uri, ordine de plata, tichete de masa, tichete cadou, bilete de loterie, bonuri, documente de identitate, carduri cu microcip, pașapoarte și multe altele.
Imprimante Carduri
Imprimante Brățări Identificare
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Imprimantele de carduri sunt folosite pentru a personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri preimprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces, de proximitate si multe altele. Cardurile personalizate sunt folosite pentru identificarea persoanelor și pentru fidelizarea clienților: legitimații, ecusoane, carduri de membru, carduri de loialitate, cărți de vizită, carduri cadou, smart carduri sau cartele de acces.
Imprimante Brățări Identificare
Implementarea unei soluții bazată pe brățări de identificare în parcurile de distracții/ acvatice poate însemna puncte de vânzare cashless, o mai bună gestionare a accesului în incinte, reducerea fraudei cu bilete de intrare și îmbunătățirea vitezei tranzacțiilor.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Acces Public
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță activitatea din unitatea dumneavoastră și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate unor nevoi specifice. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Acces Public
Sistemele de acces în clădiri – sisteme turnicheți, uși de acces, uși de urgență, uși de înaltă securitate - permit controlul și filtrarea accesului în incinte, fără să influențeze în mod negativ traficul persoanelor și sunt cel mai des folosite în spațiile care deservesc un flux mare de angajați/clienți. În completarea ofertei dedicate zonei de horeca, menționăm barierele pentru accesul auto, porțile de acces, cât și o gamă largă de încuietori electronice și electromagnetice.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
UR Fog este cel mai inovator și puternic sistem anti-efracție de pe piață. Odată detectată intruziunea, sistemul UR Fog generează o ceață densă care umple încăperea în aprox. 30 de secunde, eliminând total vizbilitatea celui care încearcă să pătrundă prin efracție.
Seifuri
Tezaure si Usi Tezaur
Coloane Casete de Valori
Cabinete Anti-Foc
Seifuri
Siguranța documentelor, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Tezaure si Usi Tezaur
Gama de tezaure și uși de tezaur Chubbsafes oferă protecție la cel mai înalt nivel, certificată împotriva atacurilor dintr-o varietate de surse: răngi, freze de putere mare, torțe de oxiacetilenă, explozibili, burghie cu cap de diamante și multe altele.
Coloane Casete de Valori
Coloane casete de valori sunt o modalitate de încredere pentru mulți clienți care doresc să își depoziteze în siguranță obiectele de valoare. Eutron furnizează o gamă variată de coloane cu casete de depozitare valori de la partenerul său, Gunnebo proiectate estetic, care asigură cel mai înalt nivel de standarde de securitate bancară
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
Evaluarea Satisfacției Clienților
Evaluarea Satisfacției Clienților
Eutron a lansat în Romania serviciul Happy or Not, cel mai ușor mod de a evalua nivelul de satisfacție al clienților dumneavoastră, printr-un simplu click. Cu ajutorul unor dispozitive ce nu necesita configurare, extrem de simplu de folosit, HON culege răspunsurile clienților Dvs., iar serviciul Analytics oferă apoi rezultatele feedback-urilor în grafice și tabele interactive, ajutându-vă să analizați tendințele pe termen lung și să localizați momentele și locațiile unde serviciile Dvs înregistrează un declin. Happy Or Not vă permite implementarea unor politici orientate către client care va determina o creștere a profitabilității organizației Dvs.
Cântare
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Cântare
Eutron furnizează o gamă largă de cântare electronice și soluții de cântărire, pentru a satisface nevoile oricărui tip de comerciant, mai mic sau mai mare.
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Printre soluțiile dedicate administrării afacerilor din retail, sănătate sau alte industrii, Eutron oferă soluții fiscale complete, de la casele de marcat, la cântarele electronice și cititoarele de coduri de bare, cât și soluțiile software pentru o integrare corectă. Eutron este companie acreditată pentru fiscalizarea caselor de marcat și imprimantelor fiscale Datecs. Eutron oferă și servicii de intervenție pentru gama de produse Datecs, la nivel național prin rețeaua proprie de centre zonale de service.
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Platforme Cântărire
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Sistemele de poștă pneumatică sunt folosite cel mai des pentru trimiterea sigură și rapidă a banilor și a documentelor, între două puncte aflate la o distanță relativ mare, în supermarketuri și hypermarketuri, în bănci și alte instituții financiare, în benzinării, puncte de taxare pe autostrăzi, cinematografe etc. Transportul banilor dinspre și înspre check-out poate fi făcut prin același sistem. Sistemele standard au fost dezvoltate, de la un sistem simplu de-la-punct/la-punct, până la sisteme mulți-linie gestionate de computer.
Platforme Cântărire
Eutron furnizează o gamă largă de platforme de cântărire dedicate cântăririi de mărfuri și operațiunilor logistice.
Compostere
Compostere
Beneficiile procesării resturilor alimentare și transformării lor în compost nu sunt doar de protejare a mediului înconjurător, ci sunt legate de reducerea costuri aferente depozitării deșeurilor, cât și de generarea de produse secundare utile (compost). Tehnologia folosită de compost-erele Oklin reduce cu până la 90% volumul de resturi alimentare solide în aproximativ 24 ore, nu necesită personal specializat, nu poluează și nu generează zgomote deranjante pe parcursul funcționării. Reciclarea nu a fost niciodată mai ușoară!
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a angajaților, vizitatorilor, cumpărătorilor, clienților folosite la intrările în spațiile sediilor sau în spațiile comerciale sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Dispozitivele de dezinfectare cu plasmă au un nivel de dezinfectare de 99.99% folosind tehnologia cu ioni negativi și sunt recomandat volumelor de până la 60m3, cum ar fi dulapuri, spații de vânzare, restaurante și baruri, etc.
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Dezinfecție Accesorii & Obiecte Mici
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Gama de echipamente de dezinfectare electrostatică cu tehnologie de ionizare cu plasmă include cabinete de tip desk și cabinete de tip stand, ideale pentru restaurante, baruri, hoteluri sau săli de jocuri de noroc, sau alte organizații unde sunt folosite uniforme sau echipamente de lucru.
Angajații - recepționiști, bucătari, patiseri, etc - pot beneficia de dezinfectarea zilnică a hainelor folosite în timpul serviciului, cât și a celor cu care aceștia sosesc la lucru.
Dezinfecție Accesorii & Obiecte Mici
Dezinfectarea accesoriilor și a obiectelor mici se face prin generarea de plasmă în condiții atmosferice, în cabinete special concepute pentru retail&horeca. Echipamentele de dezinfecție cu plasmă pentru obiecte de dimensiuni mici sunt recomandate mai multor aplicații, cum ar fi săli de jocuri de noroc și casino-uri, retail, etc.
Digital Signage
Glass Projection
Ecrane LED / DOOH
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța spațiului Dvs. având posibilitatea să comunicați clienților orice tip de informație doriți, de la meniuri digitale, prezentări ale celor mai de succes cocktail-uri, oferte speciale și evenimente cu imagini, clipuri video și animații vii care să atragă privirile celor care vă pășesc pragul, până la comunicarea valorilor companiei, acțiunilor de responsabilitate socială sau chiar educarea publicului în legătură cu un subiect relevant activității Dvs.
Glass Projection
Glass Projection este un mod elegant de a afișa conținut digital pe suprafețe de sticlă. Un astfel de sistem este format dintr-o sticlă laminată ce include o peliculă inteligentă (smart glass) care își poate schimba starea între transparent și opac, la comandă si pe care poate fi proiectat orice material media.
Mai mult decât atât, tehnologiile inteligente care stau la baza acestei soluții permit controlarea nivelului de opacitate/transparență/suport proiecție, transformând instantaneu spațiile în funcție de nevoie, ceea ce face acest gen de afișaj să aibă multiple utilități.
Ecrane LED / DOOH
În fiecare moment, se duce o luptă crâncenă între branduri pentru atenția noastră. Fiindcă lumea noastră este definită de prezența elementelor vizuale, drumul spre succesul unui produs sau al unei companii poate fi înlesnit de către ecranele LED Ledeca, ce pot fi utilizate atât în spații interioare, cât și în exterior.
Holograme Solo
Holographic Wall
Holograme Solo
Sistemele de proiecție holografică propuse de Eutron garantează o experiență vizuală inedită, menită să atragă toată atenția, indiferent de natura spațiului de expunere.
Pe lângă „factorul surpriză”, hologramele sunt o formă de marketing experiențial. Majoritatea consumatorilor nu ar trece pe lângă o reclamă holografică fără să o observe. În plus, servește drept divertisment pentru spectator, nu este doar un simplu panou publicitar. Reclamele cu holograme îi permit utilizatorului să experimenteze natura sa 3D și să-i observe aspectul dinamic.
Holographic Wall
Sistemele de proiecție holografică propuse de Eutron garantează o experiență vizuală inedită, menită să atragă toată atenția, indiferent de natura spațiului de expunere.
3D HyperVSN Holographic Wall - Tehnologie holografică 3D de proporții epice
Când vine vorba de tehnologie, dimensiunea contează și a contat mereu. HYPERVSN Wall vă oferă imagini holografice 3D mai mari decât natura, cu o tehnologie de proiecție uluitoare, garantând că prezența Dvs. vizuală nu numai că va fi principala atracție a următorului eveniment, ci va deveni evenimentul principal în sine.