Sănătate
Companiile românești din industria de sănătate se confruntă cu o creștere a exigențelor pacienților lor, cu o intensificare a competiției, dar și cu necesitatea de adaptare la legislația europeană privind standardele serviciilor oferite. Pacienții mulțumiți și fideli, pot fi asigurați printr-o activitate eficientă, trasabilă, bazată pe eliminarea erorilor umane și pe o comunicare permanentă cu aceștia.
Orice cabinet medical, laborator de analize, clinică medicală sau spital are în Eutron, un partener real pentru orice proiect legat de administrarea fluxului de pacienți de la sosirea acestora în instituția medicală, identificarea și trasabilitatea pacienților, identificarea și trasabilitatea analizelor și probelor recoltate, asigurarea securității integrate a instituției, asigurarea protecției împotriva incendiilor, comunicarea cu pacientul și informarea acestuia, eficientizarea relației cu pacienții internați, evaluarea satisfacției pacienților și multe alte proiecte specifice.
Vezi competențele noastre
- Home
- Sănătate
competențe
Eficientizarea, trasabilitatea și siguranța sunt beneficiile cheie pe care le urmărim în dezvoltarea portofoliului nostru de soluții dedicat sistemului medical. Aflați cum vă putem îmbunătăți procesele interne, cât și interacțiunea cu pacienții și clienții dumneavoastră.
-
Optimizare Procese Numerar
-
Bancnote
-
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Scanare Acte Identitate & Documente
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Experiența Clientului
-
Evaluarea Comportamentului Clientului
-
Îmbunătățirea Experienței Clientului
-
-
Optimizarea Proceselor Specifice
-
Zona de Vânzare
-
Back-Office Area
-
-
Sustenabilitate
-
Transformare Deșeuri Alimentare în Compost
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
Obiecte & Suprafețe
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
-
Iluminare
-
Iluminat Sustenabil
-
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Deși sistemele de plată digitale au proliferat în ultimii ani și shopping-ul online devine din ce în ce mai popular, volumul de numerar în circulație continuă să crească de la an la an. Astfel optimizarea proceselor cu numerar prin integrarea tehnologiei în operațiunile de zi cu zi a devenit o necesitate. Eficiența și acuratețea sunt principalele beneficii aduse de mașinile de numărat și sortat bani datorită reducerii timpului de procesare cu până la 45%, a posibilității de a procesa și sorta mai multe cupiuri și valute după diverse criterii, cât și eliminării erorii umane.
Cititoare Coduri de Bare
Soluții RFID
Terminale Portabile
Imprimante Etichete
Cititoare Coduri de Bare
Culegerea vizuală a datelor în domeniul medical asigură îngrijire de calitate, medicamentație eficientă și siguranță, atât pentru pacienți, cât pentru și furnizori. Soluțiile de identificare automată a datelor sunt utilizate în diverse procese din domeniul medical. Cititoarele de coduri de bare oferă o identificare pozitivă a pacienților și a prescripțiilor acestora, iar computerele mobile susțin o inventariere rapidă și precisă.
Inovațiile în ceea ce privește cititoarele de coduri de bare dedicate sănătății ajută la protejarea pacienților și a personalului din instituțiile medicale din întreaga lume: materiale tratate cu aditivi antimicrobieni, care rezistă curățării zilnice cu soluții dure de dezinfectare și ajută la prevenirea răspândirii infecțiilor.
Soluții RFID
Soluțiile RFID folosesc tehnologia de identificare prin frecvență radio. Principalul beneficiu al tehnologiei RFID este o vizibilitate totală a activelor Dvs. în timp real, ceea ce se reflectă în maximizarea utilizării informațiilor legate de acestea, deci în eficientizarea operațiunilor. Vă oferim imprimante RFID pentru etichete și carduri, antene pentru maximizarea performanțelor RFID, cititoarele RFID și cea mai mare gamă de consumabile din industrie pentru a beneficia din plin de avantajele acestei tehnologii.
Terminale Portabile
Atunci când ții în mână un terminal portabil, poți accesa ușor informațiile, aplicațiile interne sau persoanele care te pot ajuta să rezolvi sarcina pe care o ai în față, oriunde te-ai afla. Beneficiile folosirii acestui instrument sunt mobilitate, productivitate mai mare și servicii îmbunătățite.
Sunt compacte, au o greutate redusă și sunt disponibile într-o varietate de opțiuni, de la terminale de buzunar cu tastatură până la terminale mobile cu ecran full touch de 5", cu conectivitate Wi-Fi și GSM completă și scanare laser sau imager a codurilor de bare.
Imprimante Etichete
Etichetarea imediată a sângelui și a altor probe în momentul colectării acestora îmbunătățește siguranța pacienților și contribuie la prevenirea unei serii de probleme legate de identificarea greșită. Folosirea unor imprimante de etichete împreună cu cititoarele de coduri de bare ușurează procesarea probelor și gestionarea inventarului de laborator, eliminând posibilitatea erorii umane. Eutron vă oferă imprimantele de laborator, toate tipurile de consumabile necesare. cât și scanerele de coduri de bare concepute special pentru mediul medical.
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanare Documente
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanerele de documente de identificare - cărți de identitate, pașapoarte, vize, permise de conducere, carduri de credit sau debit sau bilete de îmbarcare - citesc și procesează informațiile și imaginile de pe suportul fizic și autentifică validitatea actului. Digitalizarea imediată a informațiilor elimină necesitatea introducerii manuale a tuturor acestor date.
Scanare Documente
Digitalizarea informațiilor este un proces necesar care poate fi realizatprin folosirea unor soluții tehnologice menite să fluidizeze fluxurile de informații și să perfecționeze atât procesele interne, cât și interacțiunea automatizată cu clienții finali.
Soluțiile Bancor au beneficii consistente și rentabilitate financiară pentru gestionarea diferitelor tipuri de documente: documente simple, cec-uri, ordine de plata, tichete de masa, tichete cadou, bilete de loterie, bonuri, documente de identitate, carduri cu microcip, pașapoarte și multe altele.
Imprimante Carduri
Imprimante Brățări Identificare
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Legitimații, ecusoane, carduri de abonat, smart carduri sau cartele de acces în zonele cu acces restricționat pentru public - cardurile personalizate sunt folosite pentru identificarea personalului, pentru controlul accesului și pentru fidelizarea pacienților. Imprimantele de carduri pot personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri pre-imprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces și multe altele.
Imprimante Brățări Identificare
Soluțiile de imprimare a brățărilor de identificare permit acces imediat la informațiile critice ale pacientului, oriunde s-ar afla acesta în cadrul instituției și desigur, înregistrarea și identificarea corectă a acestuia, fie că este vorba de un adult, un copil sau un nou-născut.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță activitatea din unitatea dumneavoastră și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate unor nevoi specifice. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Seifuri
Cabinete Anti-Foc
Seifuri
Siguranța documentelor și a informațiilor despre pacienți, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
Evaluarea Satisfacției Clienților
Evaluarea Satisfacției Clienților
Eutron a lansat în Romania serviciul Happy or Not, cel mai ușor mod de a evalua nivelul de satisfacție al pacienților Dvs., printr-un simplu click. Cu ajutorul unor dispozitive ce nu necesita configurare, extrem de simplu de folosit, HON culege răspunsurile pacienților Dvs., iar serviciul Analytics oferă apoi rezultatele feedback-urilor în grafice și tabele interactive, ajutându-vă să analizați tendințele pe termen lung și să localizați momentele și locațiile unde serviciile Dvs înregistrează un declin. Happy Or Not vă permite implementarea unor politici orientate către pacient care va determina o creștere a profitabilității organizației Dvs.
Managementul Fluxului de Clienți
Managementul Fluxului de Clienți
De la nesiguranță și incertitudine la cozi bine-definite și claritate, sistemul potrivit de managementul al fluxului de clienți va aduce o experiență mult mai plăcută clienților. Oferim soluții pentru orice dimensiune a organizației, acoperind nevoile de bază, precum și nevoile complexe. Aceasta înseamnă că vă putem oferi orice, de la un sistem de ordonare a fluxurilor de bază până la soluții avansate pentru gestionarea complexă a cozilor.
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Printre soluțiile dedicate administrării afacerilor din retail, sănătate sau alte industrii, Eutron oferă soluții fiscale complete, de la casele de marcat, la cântarele electronice și cititoarele de coduri de bare, cât și soluțiile software pentru o integrare corectă. Eutron este companie acreditată pentru fiscalizarea caselor de marcat și imprimantelor fiscale Datecs. Eutron oferă și servicii de intervenție pentru gama de produse Datecs, la nivel național prin rețeaua proprie de centre zonale de service.
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Sisteme Transport prin Tub cu Aer (STTA - Posta Vacumatica)
Sisteme de Transport prin Tub cu Aer sunt tot mai folosite și în domeniul sanitar, pentru transportul medicamentelor, al probelor de laborator etc, în condițiile în care spitalele și policlinicile au cerințe logistice deosebit de complexe. Multe sarcini, de la aprovizionarea cu medicamente până la transportul de probe către un laborator central trebuie să fie executate rapid și în siguranță totală, asemenea cerințe putând fi satisfăcute cu un sistem de poștă pneumatică.
Compostere
Compostere
Beneficiile procesării resturilor alimentare și transformării lor în compost nu sunt doar de protejare a mediului înconjurător, ci sunt legate de reducerea costuri aferente depozitării deșeurilor, cât și de generarea de produse secundare utile (compost). Tehnologia folosită de compost-erele Oklin reduce cu până la 90% volumul de resturi alimentare solide în aproximativ 24 ore, nu necesită personal specializat, nu poluează și nu generează zgomote deranjante pe parcursul funcționării. Reciclarea nu a fost niciodată mai ușoară!
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a angajaților, vizitatorilor, clienților, pacienților, etc folosite la intrările și ieșirile din/în spațiile sediilor, ale instituțiilor publice sau în spațiile comerciale sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Dispozitivele de dezinfectare cu plasmă au un nivel de dezinfectare de 99.99% folosind tehnologia cu ioni negativi și sunt recomandat volumelor de până la 60m3, cum ar fi dulapuri, spații de vânzare, restaurante și baruri, etc.
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Dezinfecție Haine & Încălțăminte
Gama de echipamente de dezinfectare electrostatică cu tehnologie de ionizare cu plasmă include cabinete de tip desk și cabinete de tip stand, ideale pentru spitale, clinici, cabinete stomatologice, cabinete de medicină de familie sau laboratoare, practic toate organizațiile unde sunt folosite uniforme sau echipamente de lucru. Angajații pot beneficia de dezinfectarea zilnică a hainelor folosite în timpul serviciului, cât și a celor cu care aceștia sosesc la lucru.
Digital Signage
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța clinicii sau cabinetului Dvs. având posibilitatea să comunicați clienților orice tip de informație doriți, de la oferte, promoții și evenimente cu imagini, clipuri video și animații vii care să atragă privirile celor care vă pășesc pragul, până la comunicarea valorilor companiei, a acțiunilor de responsabilitate socială sau chiar educarea publicului în legătură cu un subiect relevant activității Dvs. Soluția perfectă pentru zona de așteptare, unde pacienții vor percepe cu totul altfel timpul petrecut până la consultație.
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina naturală este foarte importantă pentru buna funcționare a organismului uman și are un efect pozitiv asupra randamentului intelectual și a procesului de refacere a corpului. Creați un mediu sănătos și optimizați utilizarea energiei electrice în orice clădire, folosind tehnologia inovatoare de colectare și transmitere a luminii solare adânc în clădire, în spațiile în care lumina de la ferestre nu poate ajunge. Lumina naturală poate fi transmisă până la 100 m adâncime în fiecare cameră, la fiecare etaj, în fiecare clădire.