Financiar-Bancar
Industria financiar-bancară este într-o continuă transformare datorată digitalizării proceselor interne și externe, dar și competiției din ce în ce mai acerbă. Păstrarea clienților dar și atragerea unora noi, sunt cele două teme permanente ale acestei industrii.
Eutron se adresează industriei financiar-bancare cu un portofoliu vast de soluții și servicii complementare, de la optimizarea proceselor cu numerar front-office/back-office, securitate integrată (securitate electronică, mecanică), protecție contra incendiilor, comunicare digitală cu clienții băncilor (digital signage), soluții de analiză a comportamentului clienților în spațiul unei instituții financiar-bancare și multe altele.
Clienții Eutron pot beneficia de întreg lanțul de activități specifice unui proiect, de la analiză proceselor, adoptarea soluției potrivite care să răspundă problemei identificate, proiectare soluției, elaborarea planului de implementare a soluției, implementarea soluției, școlarizarea utilizatorilor, managementul proiectului. Eutron continuă proiectul și după implementare, asigurând serviciile de suport tehnic și service, prin rețeaua proprie prezența în peste 27 centre din toată țara.
Vezi competențele noastre
- Home
- Financiar-Bancar
competențe
În cele aproape aproape trei decenii de activitate am fost alături de toate entitățile din industria financiar bancară. Experiența și cunoștințele acumulate în această perioadă ne recomandă ca un partener de încredere.
-
Optimizare Procese Numerar
-
Bancnote
-
Monede
-
Bancnote și Monede
-
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Scanare Acte Identitate & Documente
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Experiența Clientului
-
Evaluarea Comportamentului Clientului
-
Îmbunătățirea Experienței Clientului
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
Obiecte & Suprafețe
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Mașini Legat și Împachetat Bancnote
Automate Bancnote
Mașini Numărat și Procesat Bancnote
Deși sistemele de plată digitale au proliferat în ultimii ani și shopping-ul online devine din ce în ce mai popular, volumul de numerar în circulație continuă să crească de la an la an. Astfel optimizarea proceselor cu numerar prin integrarea tehnologiei în operațiunile de zi cu zi a devenit o necesitate. Eficiența și acuratețea sunt principalele beneficii aduse de mașinile de numărat și sortat bani datorită reducerii timpului de procesare cu până la 45%, a posibilității de a procesa și sorta mai multe cupiuri și valute după diverse criterii, cât și eliminării erorii umane.
Dispozitive Verificare Autenticitate Bancnote
Dispozitivele de verificare a autenticității bancnotelor, cunoscute și ca detectoare de autenticitate bancnote te protejează împotriva acceptării banilor contrafăcuți și falși. Aceste dispozitive execută verificarea în mai puțin de 1 secundă, în mod silențios, având astfel garanția că bancnota este autentică. Anumite dispozitive de verificare pot fi folosite și pentru cărți de credit, cec-uri sau cărți de identitate.
Mașini Legat și Împachetat Bancnote
Una din operațiunile de procesare a numerarului este împachetarea acestuia pentru a fi depozitat și transportat ușor. Aceste echipamente au productivități diferite în funcție de volumul de numerar, cât și tehnologia de legare și împachetare folosită.
Automate Bancnote
Cea mai utilizată metodă de plată pe plan mondial, este în continuare plata în numerar, iar procesarea acestuia trebuie gestionată cât mai eficient și sigur. Automatele de depozit , cât și cele de reciclare a bancnotelor elimină timpii de așteptare, procesează automat numerarul, păstrează în siguranță banii depozitați, scad costurile de CIT și oferă a imagine în timp real a inventarului de bancnote.
Mașini Numărat și Sortat Monede
Mașini de Ambalat și Fișicat Monede
Sisteme Ambalare Fișicuri Monede
Mașini Numărat și Sortat Monede
Numărarea manuală a monedelor este o operațiune consumatoare de timp și resurse, supusă greșelilor. Echipamentele de procesat monede furnizate de Eutron reduc timpii de la colectare pana la repunerea în circulație se reduc semnificativ, deci și costurile de operare a monedei scad.
Mașini de Ambalat și Fișicat Monede
Printre soluțiile Eutron dedicate eficientizării procesării numerarului în back-office se află și mașinile de împachetat monede, denumite mașini de fișicat. Acestea întregesc portofoliul nostru de soluții complete dedicate automatizării fluxurilor de numerar
Aceste echipamente profesionale sunt dedicate industriei financiar-bancare și centrelor de procesare numerar.
Sisteme Ambalare Fișicuri Monede
Printre soluțiile Eutron dedicate eficientizării procesării numerarului în back-office se află și mașinile de ambalare a fișicurilor de monede. Acestea întregesc portofoliul nostru de soluții complete dedicate automatizării fluxurilor de numerar
Aceste echipamente profesionale sunt dedicate industriei financiar-bancare și centrelor de procesare numerar.
Automate Recirculare Bancnote și Monede
Automate Recirculare Bancnote și Monede
Automatele de recirculare a numerarului dedicate atât personalului din front-office, cât și din back-office realizează automat operațiuni de preluare, numărare, autentificare, depozitare și eliberare de bancnote și monede.
Procesarea și recircularea rapidă a numerarului creează avantaje atât din punctul de vedere al costurilor și riscurilor existente, cât și a reducerii responsabilităților operatorilor și a degrevării lor pentru a se putea concentra asupra nevoilor clienților Dvs.
Imprimante Etichete
Imprimante Etichete
Etichetele cu coduri de bare, RFID, chitanțele sau biletele pot fi imprimate folosind imprimantele de etichete mobile sau de tip desktop furnizate de Eutron. Lucrăm numai cu cei mai buni, de aceea partenerul nostru de drum lung este Zebra, liderul absolut din domeniu.
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Dispozitive de Verificare Autenticitate Documente
Scanare Documente
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanerele de documente de identificare - cărți de identitate, pașapoarte, vize, permise de conducere, carduri de credit sau debit sau bilete de îmbarcare - citesc și procesează informațiile și imaginile de pe suportul fizic și autentifică validitatea actului. Digitalizarea imediată a informațiilor elimină necesitatea introducerii manuale a tuturor acestor date.
Dispozitive de Verificare Autenticitate Documente
Dispozitivele de verificare a autenticității documentelor și a bancnotelor sunt folosite în general de autorități și instituții financiare. Aceste dispozitive facilitează examinarea și autentificarea elementelor de securitate de pe diferite tipuri de documente precum pașapoarte, cărți de identitate, permise de conducere, bancnote.
Scanare Documente
Digitalizarea informațiilor este un proces necesar care poate fi realizatprin folosirea unor soluții tehnologice menite să fluidizeze fluxurile de informații și să perfecționeze atât procesele interne, cât și interacțiunea automatizată cu clienții finali.
Soluțiile Bancor au beneficii consistente și rentabilitate financiară pentru gestionarea diferitelor tipuri de documente: documente simple, cec-uri, ordine de plata, tichete de masa, tichete cadou, bilete de loterie, bonuri, documente de identitate, carduri cu microcip, pașapoarte și multe altele.
Imprimante Carduri
Scanner Amprentă Digitală
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Legitimații, ecusoane, carduri de loialitate, cărți de vizită, smart carduri sau cartele de acces - cardurile personalizate sunt folosite atât pentru identificarea persoanelor, cât și pentru fidelizarea clienților. Imprimantele de carduri pot personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri preimprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces, de proximitate și multe altele.
Scanner Amprentă Digitală
Identificarea pe baza informațiilor biometrice este necesară atunci când ne referim la instituții și informații cu un grad înalt de securitate. Calitatea imaginii capturate este extrem de importantă, cât și condițiile în care este posibilă scanarea, ceea ce face ca alegerea furnizorului de soluții biometrice să fie un criteriu esențial pentru o îndeplinirea cu succes a acestei cerințe de securitate.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Detecție Intruziune și Alarmare Anti-efracție
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Acces Public
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță activitatea din unitatea dumneavoastră și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate unor nevoi specifice. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Detecție Intruziune și Alarmare Anti-efracție
Detecția tentativelor de „forțare” a căilor de acces, a prezenței neautorizate în anumite spații și între anumite intervale orare reprezintă cerințe curente în toate ariile de activitate. Pentru a întruni aceste cerințe, propunem sisteme flexibile cu mijloace variate de detecție, adaptabile atât condițiilor specifice unei locații, cât și cerințelor beneficiarului.
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Acces Public
Sistemele de acces în clădiri – sisteme turnicheți, uși de acces, uși de urgență, uși de înaltă securitate - permit controlul și filtrarea accesului în incinte, fără să influențeze în mod negativ traficul persoanelor și sunt cel mai des folosite în spațiile care deservesc un flux mare de angajați/clienți.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Sistem Anti-efracție cu Generator de Ceață
UR Fog este cel mai inovator și puternic sistem anti-efracție de pe piață. Odată detectată intruziunea, sistemul UR Fog generează o ceață densă care umple încăperea în aprox. 30 de secunde, eliminând total vizbilitatea celui care încearcă să pătrundă prin efracție.
Seifuri
Tezaure si Usi Tezaur
Coloane Casete de Valori
Automate Casete de Valori
Cabinete Anti-Foc
Soluții de protecție transport bancnote dedicate Retail & CIT
Seifuri
Siguranța documentelor, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Tezaure si Usi Tezaur
Gama de tezaure și uși de tezaur Gunnebo oferă protecție la cel mai înalt nivel, certificată împotriva atacurilor dintr-o varietate de surse: răngi, freze de putere mare, torțe de oxiacetilenă, explozibili, burghie cu cap de diamante și multe altele.
Coloane Casete de Valori
Coloane casete de valori sunt o modalitate de încredere pentru mulți clienți care doresc să își depoziteze în siguranță obiectele de valoare. Eutron furnizează o gamă variată de coloane cu casete de depozitare valori de la partenerul său, Gunnebo proiectate estetic, care asigură cel mai înalt nivel de standarde de securitate bancară
Automate Casete de Valori
Automatele de casete de valori sunt capabile să înlocuiască vechile casete de valori din bănci, oferind clientului acces 24/7 la bunurile depozitate.
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
Soluții de protecție transport bancnote dedicate Retail & CIT
Soluțiile Oberthur Cash Protection CIT sunt concepute pentru a ajuta companiile profesionale de transport de numerar să ofere clienților lor servicii sigure și accesibile, în siguranță și în mod eficient.
Soluțiile Oberthur Cash Protection CIT sunt concepute atât pentru vehiculele blindate, cât și pentru cele cu caroserie neblidata și pot fi adaptate oricarui proces CIT. Serviciile acoperite sunt cele de livrare, colectări multiple, transport peste trotuar, depozitare, reaprovizionare ATM, etc.
Operatorii CIT-urior pot beneficia, de asemenea, de utilizarea IBNS pentru a proteja numerarul în timpul transportului - atât în vehicule, cât și in afara lui. Utilizate de CIT-uri din întreaga lume, containerele IBNS sunt un factor de descurajare dovedit, împotriva oricărui atac fizic.
Sistem de Numărare a Traficului de Clienți - People Counter
Evaluarea Satisfacției Clienților
Sistem de Numărare a Traficului de Clienți - People Counter
Sistemul people counter de numărare a traficului de clienți este un instrument de management vital, folosit pentru a estima tendințele de prezență a clienților în magazine, cât și ratele de conversie. O astfel de analiză facilitează buna programare a turelor personalului, gestionarea performanțelor personalului de vânzări, evaluarea eficacității promoțiilor și a campaniilor de marketing, precum și organizarea optimă a produselor vândute. Numărarea vizitatorilor înseamnă cea mai eficientă utilizare a resurselor: oameni, timp şi bani.
Evaluarea Satisfacției Clienților
Eutron a lansat în Romania serviciul Happy or Not, cel mai ușor mod de a evalua nivelul de satisfacție al clienților dumneavoastră, printr-un simplu click. Cu ajutorul unor dispozitive ce nu necesita configurare, extrem de simplu de folosit, HON culege răspunsurile clienților Dvs., iar serviciul Analytics oferă apoi rezultatele feedback-urilor în grafice și tabele interactive, ajutându-vă să analizați tendințele pe termen lung și să localizați momentele și locațiile unde serviciile Dvs înregistrează un declin. Happy Or Not vă permite implementarea unor politici orientate către client care va determina o creștere a profitabilității organizației Dvs.
Managementul Fluxului de Clienți
Managementul Fluxului de Clienți
De la nesiguranță și incertitudine la cozi bine-definite și claritate, sistemul potrivit de managementul al fluxului de clienți va aduce o experiență mult mai plăcută clienților. Oferim soluții pentru orice dimensiune a organizației, acoperind nevoile de bază, precum și nevoile complexe. Aceasta înseamnă că vă putem oferi orice, de la un sistem de ordonare a fluxurilor de bază până la soluții avansate pentru gestionarea complexă a cozilor.
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a angajaților, vizitatorilor, clienților, folosite la intrările în spațiile sediilor sau ale instituțiilor financiar-bancare publice sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Purificatoare din portofoliul Eutron sunt echipate cu 3 procese de filtrare printr-un prefiltru, filtrul de cărbune activ și filtrul HEPA de înaltă eficiență, care împreună, reduc la minimum cantitatea de particule dăunătoare din aer.
Dezinfecție Numerar
Dezinfecție Numerar
Dezinfectarea numerarului și a mașinilor de numărat bani se face prin generarea de plasmă în condiții atmosferice. Gama de echipamente de dezinfectare electrostatică cu tehnologie de ionizare cu plasmă include cabinete de dezinfecție cu securizare, precum și cabinete pentru dezinfecția mașinilor de numărat bancnote.
Digital Signage
Glass Projection
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța unității Dvs. având posibilitatea să comunicați clienților orice tip de informație doriți, de la oferte, promoții și evenimente cu imagini, clipuri video și animații vii care să atragă privirile celor care vă pășesc pragul, până la comunicarea valorilor companiei, acțiunilor de responsabilitate socială sau chiar educarea publicului în legătură cu un subiect relevant activității Dvs.
Glass Projection
Glass Projection este un mod elegant de a afișa conținut digital pe suprafețe de sticlă. Un astfel de sistem este format dintr-o sticlă laminată ce include o peliculă inteligentă (smart glass) care își poate schimba starea între transparent și opac, la comandă si pe care poate fi proiectat orice material media.
Mai mult decât atât, tehnologiile inteligente care stau la baza acestei soluții permit controlarea nivelului de opacitate/transparență/suport proiecție, transformând instantaneu spațiile în funcție de nevoie, ceea ce face acest gen de afișaj să aibă multiple utilități.