Logistică
Industria de logistică și transport se dezvoltă în ritmul imprimat de industria de retail, de industria de manufacturing și de celelalte industrii pentru care logistica reprezintă un proces intern de importanță deosebită.
Competențele și soluțiile aferente lor, cu care Eutron se adreseaza industriilor de logistică și transport acoperă un spectru larg - soluții de identificare automată (cod de bare, RFID, etc.), atât citire cât și etichetare, soluțiile de inventariere, soluțiile de picking, control acces și pontaj, soluțiile de securitate electronică și mecanică, soluții de asigurarea protecției contra incendiilor, de cântărire și multe alte soluții destinate proceselor specifice industriei.
Eutron construiește soluțiile necesare fiecărui client, acoperind întreg lanțul de activități specifice unui proiect, de la analiza proceselor, adoptarea și proiectarea soluției potrivite pentru soluționarea problemei identificate, elaborarea planului de implementare și implementarea propriu-zisă a soluției la serviciile post-implementare, asigurate prin
rețeaua proprie de 27 de centre de service din toată țara.
Vezi competențele noastre
- Home
- Logistică
competențe
Vă prezentăm competențele pe care le-am dezvoltat, lucrând de aproape trei decenii cu companii din domeniul de logistică și transport, cât și soluțiile care vă vor ajuta să eficientizați procesele care stau la baza afacerii dumneavoastră.
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Optimizarea Proceselor Specifice
-
Zona de Vânzare
-
Back-Office Area
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
-
Optimizare Procese Depozite
-
Măsurare Automată Dimensiune&Greutate
-
Reciclare Carton Utilizat
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
Cititoare Coduri de Bare
Soluții RFID
Terminale Portabile
Imprimante Etichete
Trasabilitate Produse Tutun - TPD
Terminale Wearable SmartGlove TIM
Cititoare Coduri de Bare
Printre soluțiile mobile de culegere a datelor pe care le adresăm industriei de logistică și transport se numără și cititoarele de coduri de bare de ultimă generație, cu distanță de citire extinsă, extrem de utile la inventarierea și gestionarea stocurilor de produse, materiale sau mijloace fixe, soluții ce asigură trasabilitate.
Soluții RFID
Soluțiile RFID folosesc tehnologia de identificare prin frecvență radio. Principalul beneficiu al tehnologiei RFID este o vizibilitate totală a activelor Dvs. în timp real, ceea ce se reflectă în maximizarea utilizării informațiilor legate de acestea, deci în eficientizarea operațiunilor. Vă oferim imprimante RFID pentru etichete și carduri, antene pentru maximizarea performanțelor RFID, cititoarele RFID și cea mai mare gamă de consumabile din industrie pentru a beneficia din plin de avantajele acestei tehnologii.
Terminale Portabile
Atunci când ții în mână un terminal portabil, poți accesa ușor informațiile, aplicațiile interne sau persoanele care te pot ajuta să rezolvi sarcina pe care o ai în față, oriunde te-ai afla. Beneficiile folosirii acestui instrument sunt mobilitate, productivitate mai mare și servicii îmbunătățite.
Sunt compacte, au o greutate redusă și sunt disponibile într-o varietate de opțiuni, de la terminale de buzunar cu tastatură până la terminale mobile cu ecran full touch de 5", cu conectivitate Wi-Fi și GSM completă și scanare laser sau imager a codurilor de bare.
Imprimante Etichete
Etichetele cu coduri de bare, chitanțele sau biletele pot fi imprimate folosind imprimantele de etichete mobile, industriale sau de tip desktop, furnizate de Eutron. Lucrăm numai cu cei mai buni, de aceea partenerul nostru de drum lung este Zebra, liderul absolut din domeniu. Imprimantele sunt dedicate imprimării ocazionale sau volumelor medii și mari, fie că trebuie tipărite pe direct teren sau în depozit. Anumite imprimante au și capabilități de codificare RFID.
Trasabilitate Produse Tutun - TPD
Eutron furnizează soluția hard+soft certificată, completă și conformă TPD - directiva 2014/40/UE Tobacco Products Directive, privind obligativitatea trasabilității țigărilor și a tutunului de rulat în lanțul de producție și aprovizionare din industria tutunului. Întregul lanț de distribuție, cât și furnizorii terți de servicii logistice care gestionează depozite pentru distribuitori sunt afectați de legislație.
Terminale Wearable SmartGlove TIM
Eutron propune utilizarea unor sisteme de scanare mobilă, ergonomice care eficientizează activitățile de de extracție – picking - în vederea expediție prin micșorarea timpului necesar cu până la 50% și îmbunătățesc modul de lucru prin ergonomie 100%. Este vorba de terminalele wearable SmartGlove TIM care le oferă lucrătorilor din domeniul logistic posibilitatea folosirii ambelor mâini pentru manipularea obiectelor.
Sistemele IoT TIM oferă eficiență maximă, acuratețea datelor colectate și mobilitate totală prin comunicația Wifi a datelor către sistemul de gestiune a depozitului (WMS). Terminalele-mănușă sunt special concepute pentru a putea fi folosite pe tot parcursul unei ture (autonomie de până la 10 ore)
Imprimante Carduri
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Legitimații, ecusoane, cărți de vizită, smart carduri sau cartele de acces - cardurile personalizate sunt folosite pentru identificarea persoanelor. Imprimantele de carduri sunt folosite pentru a personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri preimprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces, de proximitate și multe altele.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță activitatea din unitatea dumneavoastră și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate unor nevoi specifice. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Seifuri
Cabinete Anti-Foc
Seifuri
Siguranța documentelor, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
Cântare
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Cântare
Eutron furnizează o gamă largă de cântare electronice și soluții de cântărire, pentru a satisface nevoile oricărui tip de comerciant, mai mic sau mai mare.
Case de Marcat și Imprimante Fiscale
Printre soluțiile dedicate administrării afacerilor din retail, sănătate sau alte industrii, Eutron oferă soluții fiscale complete, de la casele de marcat, la cântarele electronice și cititoarele de coduri de bare, cât și soluțiile software pentru o integrare corectă. Eutron este companie acreditată pentru fiscalizarea caselor de marcat și imprimantelor fiscale Datecs. Eutron oferă și servicii de intervenție pentru gama de produse Datecs, la nivel național prin rețeaua proprie de centre zonale de service.
Platforme Cântărire
Platforme Cântărire
Eutron furnizează o gamă largă de platforme de cântărire dedicate cântăririi de mărfuri și operațiunilor logistice.
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a angajaților, vizitatorilor, cumpărătorilor, clienților folosite la intrările în spațiile sediilor, ale instituțiilor publice sau în spațiile comerciale sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Purificatoare din portofoliul Eutron sunt echipate cu 3 procese de filtrare printr-un prefiltru, filtrul de cărbune activ și filtrul HEPA de înaltă eficiență, care împreună, reduc la minimum cantitatea de particule dăunătoare din aer.
Sisteme Măsurare Automată Dimensiune&Greutate Colete
Sisteme Măsurare Automată Paleți
Sisteme Măsurare Automată Articole Neregulate
Sistem Mobil de Măsurare a Dimensiunilor Agabaritice Cubetape
Sisteme Măsurare Automată Dimensiune&Greutate Colete
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor și de cântărire a pachetelor, coletelor, obiectelor care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor și greutății produselor rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor, produselor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
Sisteme Măsurare Automată Paleți
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor pachetelor, coletelor, paleților care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor produselor dvs. rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
Sisteme Măsurare Automată Articole Neregulate
Cubiscan este un sistem automat de măsurare a dimensiunilor și de cântărire a pachetelor, coletelor care vă permite citirea și înregistrarea dimensiunilor și greutatea produselor dvs. rapid, ușor și precis. Sistemul oferă informațiile necesare depozitării optimizate a coletelor și pachetelor și verifică informațiile despre conținutul paleților care intră sau ies din depozitul Dvs.
Gama de sisteme Cubiscan conține o serie de modele care pot fi integrate în transportoare care utilizează o varietate de tehnologii de detectare pentru a măsura lungimea, lățimea și înălțimea coletului la viteze de până la 180 metri pe minut.
Sistem Mobil de Măsurare a Dimensiunilor Agabaritice Cubetape
Cubetape este un sistem portabil de măsurare, asemănător unei rulete, care vă ajută să capturați măsurătorile precise ale coletelor și paleților în câteva secunde, transmițând apoi informațiile către sistemul Dvs. informatic. Cubetape are integrat și un scanner de coduri de bare 1D / 2D pentru a ușura lucrul în depozit.
Seria Cubetape C200 este portabilă și precisă, de mici dimensiuni, ușor de utilizat și integrat în aplicațiile existente și costă o mică parte din sistemele mai complexe de măsurare.
Sistem de Transformare a Cartonului Folosit în Material de Umplere a Coletelor
Sistem de Transformare a Cartonului Folosit în Material de Umplere a Coletelor
De ce să arunci cutiile de carton în care ai primit marfa, când le poți transforma în material de umplere a coletelor de expediat? Reciclează și vei câștiga!
Eutron îți vine în întâmpinare cu un sistem de transformare a cartoanelor folosite în material de umplere a coletelor de expediat. Astfel, poți transforma numeroase dezavantaje în beneficii: elimini costurile de depozitare a cartoanelor, pe cele de colectare a deșeurilor și pe cele de ambalare și ajuți și mediul înconjurător. Intră în legătură cu unul dintre reprezentanții noștri pentru a afla cum poți integra sistemul în afacerea ta.
Digital Signage
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța spațiului Dvs. având posibilitatea să comunicați clienților orice tip de informație doriți, de la oferte, promoții și evenimente cu imagini, clipuri video și animații vii care să atragă privirile celor care vă pășesc pragul, până la comunicarea valorilor companiei, acțiunilor de responsabilitate socială sau chiar educarea publicului în legătură cu un subiect relevant activității Dvs.