Educație
Sistemul educațional românesc are de câștigat din implementarea unor soluții tehnologice inovatoare menite să ușureze managementul datelor și operațiunile administrative, să ridice nivelul de securitate al celor ce pășesc pragul instituției, să folosească canale de comunicare digitală și astfel să modernizeze imaginea școlilor, bibliotecilor și centrelor educaționale.
Școlile și centrele educaționale cu cantine pot da un exemplu pozitiv copiilor care le frecventează prin folosirea automatelor de reciclare, atât a deșeurilor alimentare, cât și a sticlelor de plastic sau sticlă, beneficiind în același timp de avantajele economice ale folosirii unor astfel de sisteme
Vezi competențele noastre
- Home
- Educație
competențe
Oferim instituțiilor din Educație soluții tehnologice inovatoare menite să ușureze procesele administrative, dar care să aducă și alte beneficii în procesul educațional.
-
Identificare Automată Produse, Documente Identificare & Persoane
-
Identificare Produse
-
Scanare Acte Identitate & Documente
-
Identificare Persoane
-
-
Securitate Integrată
-
Securitate Electronică
-
Securitate Mecanică
-
-
Service și Servicii
-
Service
-
Servicii
-
-
Prevenție COVID-19
-
Persoane
-
Spații Interioare
-
-
Experiență Vizuală
-
Comunicare Vizuală
-
Comunicare Interactivă
-
-
Iluminare
-
Iluminat Sustenabil
-
Soluții RFID
Imprimante Etichete
Soluții RFID
Soluțiile RFID folosesc tehnologia de identificare prin frecvență radio. Principalul beneficiu al tehnologiei RFID este o vizibilitate totală a activelor Dvs. în timp real, ceea ce se reflectă în maximizarea utilizării informațiilor legate de acestea, deci în eficientizarea operațiunilor. Vă oferim imprimante RFID pentru etichete și carduri, antene pentru maximizarea performanțelor RFID, cititoarele RFID și cea mai mare gamă de consumabile din industrie pentru a beneficia din plin de avantajele acestei tehnologii.
Imprimante Etichete
Etichetele cu coduri de bare, chitanțele sau biletele pot fi imprimate folosind imprimantele de etichete mobile, industriale sau de tip desktop, furnizate de Eutron. Lucrăm numai cu cei mai buni, de aceea partenerul nostru de drum lung este Zebra, liderul absolut din domeniu. Imprimantele sunt dedicate imprimării ocazionale sau volumelor medii și mari. Anumite imprimante au și capabilități de codificare RFID.
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanare Documente
Scanare Acte Identitate & Pașapoarte
Scanerele de documente de identificare - cărți de identitate, pașapoarte, vize, permise de conducere, carduri de credit sau debit sau bilete de îmbarcare - citesc și procesează informațiile și imaginile de pe suportul fizic și autentifică validitatea actului. Digitalizarea imediată a informațiilor elimină necesitatea introducerii manuale a tuturor acestor date.
Scanare Documente
Digitalizarea informațiilor este un proces necesar care poate fi realizatprin folosirea unor soluții tehnologice menite să fluidizeze fluxurile de informații și să perfecționeze atât procesele interne, cât și interacțiunea automatizată cu clienții finali.
Soluțiile Bancor au beneficii consistente și rentabilitate financiară pentru gestionarea diferitelor tipuri de documente: documente simple, cec-uri, ordine de plata, tichete de masa, tichete cadou, bilete de loterie, bonuri, documente de identitate, carduri cu microcip, pașapoarte și multe altele.
Imprimante Carduri
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Imprimante Carduri
Legitimații, ecusoane, abonamente, carduri de membru, carduri de loialitate, cărți de vizită, smart carduri sau cartele de acces - cardurile personalizate sunt folosite pentru identificarea persoanelor. Imprimantele de carduri sunt folosite pentru a personaliza carduri din aproape orice tip de material, începând de la carduri din PVC, carduri preimprimate, carduri cu benzi magnetice, carduri de control acces, de proximitate și multe altele.
Tablete/Pad-uri Captare Digitală Semnătură și Amprentă
Pad-urile pentru captarea digitală a semnăturii și a amprentei sunt folosite pentru a transpune semnătura scrisă de mână pe un document digital, eliminând necesitatea de a mai imprima și apoi scana documentul digital care trebuie semnat. Prin procesul de digitalizarea a semnăturii sunt captate și alte informații biometrice care permit validarea semnăturii.
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Proiectare Instalații Curenți Slabi
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Sisteme Monitorizare Video CCTV
Scopul utilizării tehnologiei de supraveghere video este de a monitoriza de la distanță activitatea din unitatea dumneavoastră și de a înregistra informațiile pentru analiza ulterioară, prin proiectarea unor sisteme de securitate economice și eficiente adaptate unor nevoi specifice. Eutron oferă sisteme de supraveghere cu funcționalități variate precum: Supraveghere Spații Interioare, Supraveghere Real Time (Camere Rail, Camere Panoramice), Supraveghere Puncte de Acces, Tracking (Camere cu Urmărire Automată), Supraveghere Perimetrală De Exterior (Camere Termice, Speedome, PTZ), Supraveghere Trafic Auto (Camere cu Recunoaștere Numere Mașini).
Sisteme Control Acces și Pontaj
Sistemele de control acces sunt concepute pentru a gestiona accesul persoanelor într-o locație, urmărind utilizatorii, cardurile, punctele de acces și evenimentele. Sistemele pot fi integrate cu funcția de pontaj care oferă o imagine de ansamblu, precisă a prezenței și mișcărilor angajaților. În proiectarea unei soluții personalizate pentru o întreprindere, folosim diferite elemente ale sistemului de control al accesului - de la intrarea în perimetru, în zonele și birourile publice, până la zonele foarte restricționate și astfel creăm o soluție echilibrată care să satisfacă cerințele specifice de securitate ale fiecărei întreprinderi, fără a compromite confortul.
Sisteme Detecție și Alarmare Incendiu
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor.
Echipa Eutron este formată din ingineri și tehnicieni avizați IGSU, profesioniști cu experiență în domeniu certificați pentru a concepe și implementa lucrările de proiectare a sistemelor de detecție și alarmare în caz de incendiu.
Seifuri
Cabinete Anti-Foc
Seifuri
Siguranța documentelor, a numerarului și a altor valori și protejarea lor în cazul evenimentelor neprevăzute este extrem de importantă. Eutron are în portofoliul său o gamă vastă de modele de seifuri și dulapuri cu protecție anti-efracție de diverse grade de securitate, dimensiuni și compartimentări. Lucrăm cu liderii din domeniu, garantând astfel calitatea și robustețea soluțiilor livrate.
Cabinete Anti-Foc
Cabinetele cu protecție la foc securizează obiecte de valoare în cazul evenimentelor neprevăzute care pot cauza pagube imense oricărei afaceri. Informațiile stocate fizic, numerarul sau alte valori pot fi păstrate în cele mai bune condiții, protejate de mecanisme cu cele mai înalte grade de securitate.
SLA Personalizat
Serviciul de Asistență Clienți
Reparații și Componente de Schimb
Mentenanță Corectivă și Preventivă
SLA Personalizat
Eutron este pentru clienții săi un partener de drum lung. Anticipează și asigură acoperirea oricăror cereri noi și exploatarea soluțiilor implementate, printr-o gama completă de servicii pre și post vânzare. În funcție de necesitățile operaționale, puteți opta pentru un contract de service (service-level-agreement) personalizat care să acopere situațiile care pot afecta activitatea dumneavoastră.
Serviciul de Asistență Clienți
Centrul de asistență clienți este una din cele mai importante componente ale diviziei de service. Personalul de Help-desk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct, chiar prin telefon sau este nevoie de intervenția echipei de service.
Reparații și Componente de Schimb
Centrul nostru de Reparații dispune de componentele necesare reparațiilor și continuării procesului de funcționare în condiții optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron, oferind astfel asigurări solide că investițiile în echipamentele și soluțiile de la Eutron sunt optimizate. Clienții noștri știu că dacă echipamentele lor se defectează, vom acționa rapid și profesionist, astfel încât să reușim să minimizam pierderile datorate unei astfel de situații.
Mentenanță Corectivă și Preventivă
Prezenți în 27 de centre zonale de service proprii care ne permit să fim aproape de clienții noștri atunci când este nevoie.
Când echipamentele se defectează, pot urma consecințe operaționale, financiare și comerciale grave. Astfel, serviciile de mentenanță preventivă, cât și serviciul de intevenție joacă roluri vitale în eficientizarea funcționării echipamentelor și soluțiilor, de-a lungul întregii lor vieți.
Project Management
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Audit Tehnic
Roll-Out Proiecte Naționale
Inventariere Patrimonială și Comercială
Project Management
În cazul proiectelor complexe, rolul unui project manager este esențial pentru buna derulare a activităților și a etapelor acestora.
Proiectare, Instalare și Punere în Funcțiune
Eutron oferă servicii integrate în toate etapele proiectului - de la identificarea și analiza problemelor și a oportunităților, proiectarea, testarea și validarea soluțiilor la instalarea, implementarea și instruirea utilizatorilor. Eutron deține toate avizele necesare desfășurării activităților de proiectare și instalare susținute de o echipa de tehnicieni și ingineri avizați ISU și IGPR.
Audit Tehnic
Auditul tehnic presupune verificarea și certificarea parametrilor tehnici ai echipamentelor și sistemelor propuse pentru a fi evaluate.
Roll-Out Proiecte Naționale
Datorită rețelei proprii de centre zonale de service poziționate strategic în întreaga țară, Eutron poate susține și gestiona implementarea unei strategii de roll-out și derularea proiectelor noastre la nivel național.
Inventariere Patrimonială și Comercială
Eutron furnizează soluții și servicii de inventariere patrimonială și comercială de anvergură, cu acoperire națională, create sau personalizate conform cerințelor clienților, folosind resursele proprii, sprijinite de departamentul propriu de soft.
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Măsurare & Verificare Temperatură Corporală Persoane
Noua realitate generată de pandemia Covid-19 ne obligă să ne adaptăm obiceiurile și comportamentul conform unor noi reguli, care cel mai probabil vor deveni permanente în viața noastră de zi cu zi.
Eutron propune șase sisteme de măsurare a temperaturii persoanelor diferențiate prin modul de preluare a temperaturii și a recomandărilor vi-a-vis de eficiența folosirii lor în anumite spații. Sistemele de măsurare a temperaturii individuale a elevilor, angajaților, vizitatorilor, etc folosite la intrările și ieșirile din spațiile școlilor sau instituțiilor de educație sunt una din măsurile eficiente de prevenție a transmiterii Covid-19 care au început să fie implementate cu succes și în România.
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Purificare & Dezinfecție Aer / Spații Interioare - Ozon
În această nouă realitate a pandemiei COVID19, toate organizațiile sunt preocupate să asigure un mediu sigur pentru angajați, clienți sau vizitatori. Sistemele de dezinfecție a aerului prin ozonificare sunt extrem de eficiente în eliminarea virușilor, bacteriilor și a orice fel de microorganisme. Acestea pot fi folosite în orice fel de spații de lucru.
Dezinfecție Spațiii Interioare prin Nebulizare (Nebulizatoare)
Nebulizatoarele cu ceață rece sunt ideale pentru dezinfecția spațiilor interioare și a conductelor de aer condiționat. Acestea sunt recomandate aplicațiilor comerciale și rezidențiale datorită ușurinței în utilizare și a dimensiunilor compacte ale echipamentelor folosite.
Nebulizatoarele pot fi folosite cu orice biocid avizat și certificat conform legislației din România.
Purificare & Dezinfecție Aer - UV-C & Ioni Plasmă
Potrivit experților, 75% din infecții apar datorită aerosolilor din aerul pe care îl respirăm în interioare. Oamenii de știință recomandă ventilarea constantă a spațiilor interioare în care acești aerosoli sunt concentrați, datorită faptului că aceștia pot conține virusuri, bacterii, acarieni, alergeni, praf și alte particule nesănătoase care pot conduce la probleme de sănătate. Însă de multe ori, în majoritatea spațiilor nu este posibilă ventilarea în mod natural. De aceea soluția cea mai eficientă este purificarea aerului prin filtrare HEPA, care are o eficiență de 99,95%, în mod continuu și în prezența oamenilor.
Dispozitivele de dezinfectare cu plasmă au un nivel de dezinfectare de 99.99% folosind tehnologia cu ioni negativi și sunt recomandat volumelor de până la 60m3, cum ar fi dulapuri, spații de vânzare, restaurante și baruri, etc.
Digital Signage
Glass Projection
Digital Signage
Îmbunătățiți ambianța spațiilor Dvs. având posibilitatea să comunicați elevilor și părinților orice tip de informație doriți, de la ședințe programate, informări administrative, programe opționale până la promovarea valorilor școlii, acțiunilor de responsabilitate socială, etc. Soluțiile de comunicare integrată cu elevii și studenții vă dau posibilitatea creării unei platforme pentru lecții și cursuri interactive prin folosirea tablelor interactive sau afișarea de conținut pe dispozitivele elevilor/studenților (tablete) și culegerea de răspunsuri la întrebări în timp real.
Glass Projection
Glass Projection este un mod elegant de a afișa conținut digital pe suprafețe de sticlă. Un astfel de sistem este format dintr-o sticlă laminată ce include o peliculă inteligentă (smart glass) care își poate schimba starea între transparent și opac, la comandă si pe care poate fi proiectat orice material media.
Mai mult decât atât, tehnologiile inteligente care stau la baza acestei soluții permit controlarea nivelului de opacitate/transparență/suport proiecție, transformând instantaneu spațiile în funcție de nevoie, ceea ce face acest gen de afișaj să aibă multiple utilități.
Display / Tablă Interactivă
Display / Tablă Interactivă
Cu ajutorul tablelor interactive prezente în catalogul Eutron, învățământul a devenit mai accesibil ca niciodată – atât pentru elevi și studenți, cât și pentru profesori. Soluțiile oferite de Philips se potrivesc nu numai sălilor de clasă, ci și amfiteatrelor, sălilor de sport, cantinelor, dar și învățământului la distanță, datorită software-ului integrat. Acestea pot fi achiziționate în conformitate cu Ordinul pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ și îți vor aduce numeroase beneficii.
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina Soarelui în Spații Interioare
Lumina naturală este foarte importantă pentru buna funcționare a organismului uman și are un efect pozitiv asupra randamentului intelectual și a procesului de învățare. Creați un mediu sănătos și optimizați utilizarea energiei electrice în orice clădire, folosind tehnologia inovatoare de colectare și transmitere a luminii solare adânc în clădire, în spațiile în care lumina de la ferestre nu poate ajunge. Lumina naturală poate fi transmisă până la 100 m adâncime în fiecare cameră, la fiecare etaj, în fiecare clădire.