Comunicare

Smiley Digital™ - noul serviciu de evaluare a satisfacției clienților de la HappyOrNot

Perspective nelimitate ale experienței digitale

Portofoliului de servicii Happy or Not, lider global în evaluarea satisfacției experienței fizice prin terminalele cu 4 Smiley-uri, s-a extins cu noul serviciu de colectare a feedback-ului digital – Smiley Digital.

Online și gata în câteva minute​: Digital Smiley poate fi integrat rapid și ușor, în practic orice punct de contact digital cu clienții Dvs.

  • Feedback instant pe orice canal digital - cel mai convenabil, sigur și rapid mod de a obține feedback anonim, oriunde, oricând
  • Statistici complete - obțineți informații detaliate pentru a vă putea îmbunătăți performanța și a oferi experiențe digitale și mai bune în viitor

Noua suită de servicii digitale, numită Smiley Digital™, este o completare perfectă a produselor Smiley Terminal și Smiley Touch, deoarece oferă le companiilor volume mari de feedback a experiențelor pentru canalele lor fizice și digitale.

Acoperind astfel experiențele online, Smiley Digital™ poate obține feedback pe 3 niveluri - alegerea Smiley-ului - selecție de follow-up - comentarii deschise - de la clienți, vizitatori, parteneri și angajați. Ratele ridicate de răspuns, combinate cu informațiile analizate în serviciul de raportare, le permit companiilor să identifice rapid serviciile cu probleme, să descopere cauzele și să aducă îmbunătățiri care pot fi urmărite și măsurate la rândul lor.

Există trei opțiuni diferite a serviciului Smiley Digital disponibile:

Solo

  • Este o soluție de sondaj pur digitală atât în ​​experiența digitală, cât și în punctele de contact ale locației fizice.
  • Mai multe modalități de a capta feedback, inclusiv e-mailuri, mesaje SMS, chitanțe tipărite sau digitale, aplicații și plasări de cod QR.

Embed

  • Sondajele pot fi integrate în aplicații mobile, pagini web, magazine online și pagini intranet.
  • Implementat cu ușurință cu un cod JavaScript,
  • Ratele de răspuns pot fi mărite cu o plasare optimă
  • Poate fi plasat pe o pagină de căutare a produselor sau un coș de cumpărături.

Pop-up (anterior Web Smileys)

  • poate fi adăugat pe orice pagină web, magazin online sau pagină intranet și se pot lăuda cu o rată medie de răspuns de 80%. Acest serviciu este întotdeauna legat de un produs Smiley Terminal sau Touch.
  • Poate fi folosit pe o pagină spre finalul experienței digitale a clienților, cum ar fi pe pagina „mulțumesc” sau de plată.
  • Permite clienților să ofere feedback cu privire la experiența lor generală.

 

Smiley Digital™ - noul serviciu de evaluare a satisfacției clienților de la HappyOrNot