Eutron a implementat un Self Service Kiosk custom la F64
Eutron a dezvoltat și instalat în magazinul F64 un self-service kiosk cu ajutorul căruia orice client poate realiza singur, fără implicarea unui consultant F64, acțiunile necesare plății și ridicării unei comenzi.
Eutron a fost și este în continuare un partener excelent pentru F64 și ne-am bucurat de suport, promptitudine și seriozitate în colaborarea noastră pentru instalarea Kiosk-ului Self Service în magazinul F64.
Produsul ne-a ajutat să venim cu o soluție pentru clienții care își doresc să rezolve plata sau ridicarea unei comenzi în magazin fără implicarea unui consultant F64, reducând astfel timpul de așteptare al clientului, dar și încărcarea consultanților F64 cu operațiuni repetitive. Colaborarea cu Eutron este una de succes și cu siguranță vom mai dezvolta pe viitor proiecte pentru F64.
Catalina Coterlet, Digital Marketing Manager F64
F64 este cel mai mare retailer de echipamente foto-video din România și s-a diferențiat încă de la început prin servicii de consultanță de specialitate clienților săi și prin realizarea unor acțiuni menite să îmbunătățească experiența clienților săi.
F64 este mereu în trend cu inovațiile și cu soluțiile care pot aduce plus valoare în experiența cumpărătorilor, precum Self Service Kiosk-ul achiziționat de la Eutron.
Acesta este soluția perfectă pentru magazinul fizic F64, iar procesul de ridicare și de plată a unei comenzi achiziționate online durează doar câteva minute la Kiosk-ul Self Pay dezvoltat si instalat de Eutron. Aici, clienții F64 pot achita comanda și pot emite factura singuri, fără a mai aștepta la coadă la un ghișeu.
În doar câteva minute, prin scanarea codului QR sau introducerea codului PIN, poți realiza plata cu cardul iar apoi poti ridica comanda cu bonul primit la Self Pay Kiosk.
Beneficiile kiosk-ului self-service
- Reducerea semnificativa a timpilor de așteptare pentru a realiza plata unei comenzi plasate online și pentru a obține factura aferentă plații;
- Reducerea încărcării angajaților cu operațiuni repetitive (plata cu cardul, emiterea facturii), care pot fi realizate de clienți, fără să fie asistați;
- Reducerea costurilor asociate resursei umane;
- Adaptabilitatea kiosk-ului la orice spațiu;
- Posibilitatea de a dezvolta in viitor si alte aplicatii utile interactiunii F64 cu clientii sai (verificare stocuri in magazine, evaluare satisfactie client, promovare produse/servicii, etc.)
- Completarea imaginii F64 de companie cu nivel ridicat de tehnologie si tehnologizare.