Tester Avocado

AVANTAJE

  • Verificarea rapidă a nivelului de maturitate — eficientizează gestionarea stocurilor
  • Clienții aleg fructul de avocado potrivit nevoilor lor
  • Crește satisfacția cumpărătorilor - clienții sunt mai mulțumiți și au încredere în prospețimea produselor
  • Vânzări mai mari datorită transparenței și încrederii oferite
  • Diminuarea semnificativă a risipei prin reducerea numărul produselor deteriorate
  • Aplicabilitate: retail, restaurante, centre de procesare, depozite și centre de distribuție,

Cum funcționează?

Testerul oferă un scor și o categorie precisă privind starea de maturitate pentru fiecare avocado testat, indicând dacă fructul este „Gata pentru consum”, „Ferm”, „Critic”, “Bun pentru Guacamole” sau alte stari. Sistemul de clasificare este flexibil, permițând personalizarea culorilor și a denumirilor folosite pentru afișare.  

Numărul de testări zilnice și nivelele detectate de maturitate ale fructului pot fi monitorizate oricând prin platforma online.

Testerul poate fi actualizat pentru a susține și alte fructe, precum mango, kiwi și pepene.

Aplicabilitate

  • Retail - verificarea rapidă a produselor de pe raft sau la recepție, ptr. evitarea pierderilor in magazín. Testarea de către consumatori, pentru a decide nivelul de maturitate al avocado-ului. Fidelizarea consumatorilor de avocado devine un castig ptr. retailer.
  • Restaurante - selectarea fructelor potrivite în funcție de rețetă, la momentul cumpararii;
  • Centre de procesare a comenzilor online/ depozite - alegerea corectă produselor în funcție de maturitate, ptr. a satisface dorintele clientilor, dar si ptr. evitarea pierderilor prin depreciere;
  • Centre de distribuție - recepție, livrare, monitorizarea maturității

Beneficiile testării stadiului de coacere pentru avocado, direct în magazin

  • Încredere și servicii - consumatorilor le este dificil să evalueze nivelul de maturitate a avocado-urilor și a altor fructe exotice. O analiza obiectiva, ajută cumparatorii să aleaga avocado pentru ceea ce are nevoie. Fidelizare si încrederea în calitatea produselor oferite.
  • Vânzări crescute - cunoașterea gradului de coacere reduce reticența de a cumpăra și/sau evită dezamăgirea acasă. Acest lucru duce la creșterea vânzărilor pentru întregul segment de fructe și legume, ca urmare a încrederii sporite. Până în prezent, clienții au inregistrat o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor de avocado.
  • Prevenirea risipei alimentare - mai puțină manipulare și o tendința crescută a consumatorilor de a cumpăra avocado dorit, conduce la reducerea numărul produselor deteriorate, care trebuie aruncate. Se reduce risipa la nivelul magazinelor, gospodăriilor, restaurantelor, etc. deoarece nu se mai cumpără fructe nepotrivite.
  • Mai puțin plastic - Adesea, produsele „gata pentru consum” sunt ambalate. Din cauza variației în procesul de coacere, diferența dintre cele "coapte excesiv" și cele „gata de consum” este minimă. Oferirea exclusivă de produse vrac le permite consumatorilor să aleagă mai ușor avocado-ul potrivit. În plus, se reduce numărul de coduri SKU și costurile ridicate ale produselor ambalate, contribuind totodată la reducerea plasticului în magazine.

Risipa alimentară - motivația din spatele produsului

Peste o treime din alimente sunt aruncate la gunoi, dintre care 40% sunt produse proaspete!
Aceste cifre se traduc prin piederi de peste 1 trilion de dolari pentru industria alimentară, contributie de peste 10% din totalul emisiilor de CO₂ la nivel mondial și pierdere a peste 25% din toată apa dulce, folosită pentru a produce hranălegumele si fructele, care fie un se consuma integral sau fie se arunca.

Națiunile Unite identifică risipa alimentară drept o provocare majoră pentru dezvoltarea durabilă și au stabilit ca obiectiv, prin ODD 12.3, reducerea la jumătate a risipei alimentare până în anul 2030.

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?