AVANTAJE
- Catalog dinamic integrat al centrului comercial/ spațiului cu prezentări ale spațiilor comerciale/ zonelor componente
- Promoții intuitive, reclame și informații bazate pe parametrii de căutare introduși de vizitator
- Interfețe personalizabile
- Wayfinding 3D – tur virtual și rute animate
- Wayfinding Web Based – scanare către telefonul mobil
Ce este o soluție de Wayfinding?
Așa cum ii spune și numele, aplicația este concepută pentru a ghida vizitatorii unei expoziții, a unei clădiri de birouri, a unui muzeu sau a unui centru comercial într-un mod rapid, ușor și plăcut spre zona de interes. Cu ajutorul funcției de căutare rapidă, vizitatorul poate găsi rapid zona care îl interesează, cu posibilitatea de a vedea pe plan unde se află în momentul respectiv și care este cea mai rapidă cale de a ajunge acolo unde își dorește. Mai mult decât atât, rutele pot fi animate 2D sau 3D și pot fi trimise pe telefonul mobil pentru a-l ghida în continuare pe vizitator.
Personalizare după plac
Designul interfeței poate fi adaptat cerințelor dvs., având posibilitatea de a personaliza soluția. Informațiile/ magazinele pot fi grupate pe categorii, iar planul interactiv poate conține bannere cu informații și promoții ale furnizorilor care au magazine pe planul etajulului afișat. Aveți libertatea de a vă configura și personaliza planul după plac, folosind cele peste 250 de pictograme și layout-uri disponibile ale aplicației. Lucruri precum culoarea și forma butoanelor sunt de asemenea configurabile. Sau, dacă doriți o animație numai a Dvs., aceasta poate fi făcută de la zero.
Informații suplimentare pentru vizitatori
Soluția de Wayfinding permite de asemenea definirea unor informații suplimentare pe locație, fie prin intermediul unei imagini, a unei descrieri textuale sau a unei sigle a companiei. Puteți adăuga o adresă de e-mail și un site web în forma unui cod QR, astfel încât vizitatorul să ajungă direct pe website-ul unui furnizor prin scanarea codului cu telefonul mobil. Sistemul poate permite și adăugarea unor broșuri care să fie trimise vizitatorilor prin e-mail atunci când aceștia cer informația și își introduc adresa de e-mail pentru a primi informația. În acest fel, oferiți vizitatorului informații suplimentare și obțineți informații despre vizitatorii dvs. pentru a fi folosite în marketingul direct.