Serviciul de Asistență Clienți

Înregistrarea sesizărilor primite la dispecerat

Apelurile de service sunt înregistrate și centralizate în aplicaţia de service care permite administrarea și monitorizarea statusului fiecărui apel, în timp real. Clienţii pot completa și înregistra un formular electronic de sesizare, pe website-ul www.eutron-service.ro

Asistență Remote

Personalul de Helpdesk preia toate apelurile ce reclamă o defecțiune și verifică dacă problema poate fi rezolvată rapid, direct prin telefon sau prin intermediul unei interfețe care să permită identificarea problemei sau configurarea on-line a echipamentului. Dacă se impune intervenția echipei de service, este contactat departamentul de service și se dispune deplasarea celei mai apropiate echipe de intervenție la locația echipamentului defectat cât se poate de urgent.

Timpi de răspuns

În termen de 2 ore de la primirea notificării, departamentul de Service trimite solicitantului o notificare cu datele de intervenție.

Disponibilitate

Serviciile de Call Center și asistență tehnică sunt disponibile pentru toți clienții noștri 5/7, 9-17. Clienţii cu contracte de service şi întreţinere beneficiază de un program extins.

Eutron asigură suportul tehnic pentru clienți săi prin cele 27 de centre zonale de service, care acoperă întreg teritoriul țării. Pentru mai multe detalii, contactați departamentul de service din sediul central pe adresa service@eutron.ro sau la numărul de telefon 0722 733 854.

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?