Info Kiosk

AVANTAJE

  • Afișarea de informații vitale în timp real și cu un minim de efort;
  • Realizarea de rapoarte în timp real legat de produsele vândute;
  • Scăderea timpilor de așteptare pentru a obține o informație simplă sau pentru realizarea unei plăți;
  • Scăderea încărcării angajaților cu operațiuni repetitive, care pot fi realizate de către clienți neasistați;
  • Realizarea unor operațiuni sensibile care să corespundă normelor GDPR;
  • Reducerea costurilor legate de resursa umană;
  • Alocarea unor resurse fixe (ex. birouri) într-un mod dinamic și eliminarea confuziei legate de atribuirea spațiilor de lucru;
  • Adaptabilitatea la orice spațiu și orice tip de nevoie a companiei;
  • Versatilitatea garantată de opțiunile de integrare cu aproape orice dispozitive periferice – sisteme POS, imprimante, scannere/cititoare etc.
E clar că nu ne puteam lăuda cu adaptabilitatea soluției fără să oferim câteva exemple.
Astfel, accesoriile ce pot fi integrate in kiosk-uri sunt:
  • scannere cod de bare/QR,
  • cititoare RFID short-range/long-range,
  • scannere de documente CI/Passport (DESKO),
  • tablete de semnatura (SIGNOSIGN),
  • imprimante fiscale (DATECS),
  • imprimante termice (ZEBRA, Custom),
  • dar și o varietate de senzori de proximitate/touch.
Versatilitatea kioskurilor este de necontestat – pe lângă faptul că pot fi construite pentru a se potrivi spațiului existent, software-ul de care dispun reprezintă adevăratul avantaj. Acesta poate fi creat pentru a vă satisface nevoile încă de la început, dar și adaptat pe măsură ce aceste nevoi evoluează, costurile fiind minime.
 
Software-ul folosit este realizat intern și poate fi integrat cu aplicațiile clientului, pentru un management cât mai eficient și actualizat al informațiilor afișate. Aplicațiile utilizate sunt de tip Web-based și permit integrări prin Web API.
În funcție de formatul kiosk-ului, cât și de software-ul instalat pe echipamente, acestea pot îndeplini funcții precum: infokiosk, self-pay point, order&payment point și chiar locker.
 
Un alt punct forte este reprezentat de securitatea kioskului instalat, ce poate fi garantată prin necesitatea scanării legitimației de angajat.
Câteva exemple de întrebuințări ale kioskului sunt:
  • În cantine: aplicație de comandă la cantina sediului cu posibilitatea de comandă și plată în avans dintr-un meniu prestabilit;
  • Pentru rezervări birouri sau săli de conferință;
  • Pentru self-checkout sau plată în avans pentru ridicarea unei comenzi pentru clienți (card) sau înregistrare pentru ridicarea unei comenzi de la bancul de lucru cu plata cash.

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?