Evaluarea Satisfacției Clienților

AVANTAJE

  • Furnizează informații esențiale la nivelul întregii organizații cu privire la imaginea pe care aceasta o are în rândul publicului;
  • Susține procesele decizionale orientate către client
  • Determină îmbunătățirea calității serviciilor, a satisfacției și a loialității informații la nivelul întregii organizații
  • Încurajează și motivează personalul să-și atingă obiectivele și să crească nivelul de performanță;
  • Stimulează creșterea gradului de competitivitate al firmei pe piață.
  • Sistemul Happy or Not reprezintă un serviciu complet, lipsit de riscuri și extrem de ușor de folosit.

Ce este Happy or Not?

Sistemul de măsurare a satisfacției “Happy-or-Not” este un serviciu care asigură monitorizarea în timp real a părerilor generate de clienți privitor la produsele sau serviciile oferite de compania dumneavoastră, dar și satisfacția acestora în urma interacțiunii cu angajații Dvs, cu spațiile conexe societății Dvs. (Customer Service, parcare, toalete, etc.). Folosind Happy-or-Not puteți implementa politici orientate către un client multumit, care să determine o creștere a profitabilității.

Folosind Happy-or-Not în compania dumneavoastră, clienții, vizitatorii și angajați au posibilitatea să își spună părerea cu privire la orice aspect legat de experiența pe durata vizitei, de produsele și serviciile oferite, prin simpla apăsare a unuia dintre cele patru butoane “smiley”, de la “foarte mulțumit/ fericit” până la “foarte nemulțumit/ nefericit”.

Cum funcționează serviciul pentru evaluarea satisfacției clienților?

Happy-or-Not poate fi implementat în oricare din variantele de mai jos, in functie de particularitatile proiectului dvs.:

  • Digital, pe site-ul sau platforma folosită de companie, pentru evaluarea experienței de navigarea prin site;
  • Mobile, care permite evaluarea satisfacției răspunzând la intrebare, scanând un cod QR;
  • Fizic, folosind fie o tableta cu mai multe ecrane (intrebarea, raspunsul, motivul preselectat, comentarii), fie un terminal prevăzut cu patru butoane de feedback. Ambele terminale pot fi amplasate oriunde in spațiul dvs. (la ieșirea din spațiul Dvs., în zonele de interes ptr. evaluare, etc.).

În urma colectării datelor privind satisfacția clienților (LINK articol de blog), serviciul Happy-or-Not generează rapoarte statistice sub diverse forme grafice, permițând analiza performanțelor și tendințelor pe termen lung. Veti putea identifica cu exactitate momentele și/sau locatiile care înregistrează un declin.

Unde poate fi folosit Happy-or-Not

Happy-or-Not poate fi utilizat în orice domeniu unde există legături directe cu publicul larg (clienți, pacienți, vizitatori, etc.) sau cu alte companii, dar poate fi folosit și în companii cu un număr mare de angajați pentru a măsura gradul de satisfacție al acestora.

Retail

În retail, Happy-or-Not este utilizat pentru monitorizarea părerilor clienților cu privire la aspecte legate de comportamentul angajaților, modul în care sunt așezate și compartimentate produsele, calitatea produselor și aspectul lor, timpul de așteptare la casa de marcat, campania actuală din spațiul commercial, etc.

Transport

Orice tip de transport poate utiliza Happy-or-Not pentru monitorizarea satisfacției clienților. Acest sistem este adesea implementat în aeroporturi unde oamenii sunt rugați să ofere un rating cu privire la serviciile oferite de compania aeriană în cauză.

 Industria medicală și farmaceutică

Folosind Happy-or-Not într-un cabinet medical, laborator de analize sau într-un spital, veți putea evalua experiența și satisfacția pacienților și a vizitatorilor și vă veți putea asigura de calitatea îngrijirii pe care o oferiți pacientilor. În același timp, puteți crește gradul de loialitate al pacienților.

Gama de soluții Happy Or Not

Există trei tipuri de soluții pe care le poți folosi în funcție de nevoia de implementare a unui sistem de evaluare a satisfacției clienților:

Smiley Digital

Integrând Happy-or-Not în site-ul companiei dumneavoastră, clienții vor putea să vă transmită feedback. Obțineți informațiile de care aveți nevoie pentru a îmbunătăți în permanență experiența livrată online.

Smiley Mobile

Scanarea unui cod QR va permite evaluarea satisfactiei, raspunzand la intrebare pe telefonul mobil. Aceasta solutie permite amplasarea de intrebari (coduri QR) în mai multe locuri ale aceleiași locații, având astfel posibilitatea evaluării extinse.

Smiley Terminal

Smiley terminal poate fi livrat in doua forma constructive – Smiley Touch sau Smiley Buttons.  Smiley Touch, este o tableta cu ajutorul căreia puteți pune intrebarea, puteti afla descoperi motivul din spatele raspunsului, puteti face comentarii sau chiar obtine coordonatele clientului

Smiley Buttons au patru butoane fizice si sunt livrate gata de utilizare, nu necesită configurare sau alimentare cu energie electrică. Pentru ca nu sunt dependente de alimentarea electrică și conectarea în rețeaua de comunicație, ele pot fi relocate cu ușurința la intervale de timp stabilite, permițând astfel culegerea datelor pentru diverse zone de activitate și pentru diverse intrebări. 

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?